Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






В) Метеорологічні дослідження

Теоретичні дослідження погоди й клімату власної місцевості. Основні питання:

1. Погода і клімат своєї місцевості.

2. Питання мікрокліматичних досліджень.

3. Екскурсія на найближчу гідрометеорологічну станцію (або на одну з кращих географічних майданчиків шкіл району).

Емпіричні дослідження погоди й клімату власної місцевості. Основні питання:

1. Організація і проведення періодичних і систематичних метеорологічних спостережень:

а)температура повітря (час спостереження, максимальна, мінімальна, середня), тривалість безморозного періоду, сума температур вище +10°С;

б)тиск і вологість повітря;

в)напрямок, швидкість і сила вітру;

г)хмарність, види і напрямки руху хмар;

д)види і кількість атмосферних опадів;

е)глибина снігового покриву на окремих угіддях (у полі, в лісі і т. д.);

ж)температура грунту на глибині 10 см і на поверхні землі, глибина промерзання грунту.

2. Вивчення ознак місцевої погоди:

а)місцеві ознаки теплої погоди;

б)місцеві ознаки холодної погоди;

в)місцеві ознаки стійкіше погоди;

г)місцеві ознаки нестійкої погоди;

д)передбачення погоди за народними прикметами.

3. Систематичне ведення щоденника спостережень за погодою.

4. Складання місячного, сезонного і річного календаря погоди своєї місцевості.

5. Організація і проведення систематичних спостережень з наступних питань:

а)зміна природних явищ за сезонами року;

б)фенологічні спостереження за сільськогосподарськими культурами.

Суспільно корисна робота при метеорологічних краєзнавчих дослідженнях. Виявляється у наступному:

1. Робота по обладнанню або ремонту шкільної географічної майданчика.

2. Організація інформації погоди в період весняно-літніх сільськогосподарських робіт.

3. Складання календаря погоди.

4. Виготовлення стенду «Погода сьогодні».

5. Передача інформації до ЗМІ.

6. Ведення щоденника погоди




Переглядів: 316

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.