МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
В) Метеорологічні дослідженняТеоретичні дослідження погоди й клімату власної місцевості. Основні питання: 1. Погода і клімат своєї місцевості. 2. Питання мікрокліматичних досліджень. 3. Екскурсія на найближчу гідрометеорологічну станцію (або на одну з кращих географічних майданчиків шкіл району). Емпіричні дослідження погоди й клімату власної місцевості. Основні питання: 1. Організація і проведення періодичних і систематичних метеорологічних спостережень: а)температура повітря (час спостереження, максимальна, мінімальна, середня), тривалість безморозного періоду, сума температур вище +10°С; б)тиск і вологість повітря; в)напрямок, швидкість і сила вітру; г)хмарність, види і напрямки руху хмар; д)види і кількість атмосферних опадів; е)глибина снігового покриву на окремих угіддях (у полі, в лісі і т. д.); ж)температура грунту на глибині 10 см і на поверхні землі, глибина промерзання грунту. 2. Вивчення ознак місцевої погоди: а)місцеві ознаки теплої погоди; б)місцеві ознаки холодної погоди; в)місцеві ознаки стійкіше погоди; г)місцеві ознаки нестійкої погоди; д)передбачення погоди за народними прикметами. 3. Систематичне ведення щоденника спостережень за погодою. 4. Складання місячного, сезонного і річного календаря погоди своєї місцевості. 5. Організація і проведення систематичних спостережень з наступних питань: а)зміна природних явищ за сезонами року; б)фенологічні спостереження за сільськогосподарськими культурами. Суспільно корисна робота при метеорологічних краєзнавчих дослідженнях. Виявляється у наступному: 1. Робота по обладнанню або ремонту шкільної географічної майданчика. 2. Організація інформації погоди в період весняно-літніх сільськогосподарських робіт. 3. Складання календаря погоди. 4. Виготовлення стенду «Погода сьогодні». 5. Передача інформації до ЗМІ. 6. Ведення щоденника погоди Переглядів: 316 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|