Перш ніж приступити до вивчення роботи підприємства, необхідно зібрати певний пакет документів, провести вивчення технології виробництва. В класі розподілити учнів на групи кожна з яких отримує завдання. Одержані завдання учні в залежності від умов і правил що існують на підприємстві, звертаються з питаннями до місцевого екскурсовода або до майстра чи робочих. На підставі одержаних відомостей кожна група пише звіт, виготовляє креслення і схему, відбувається обмін думками і весь клас дізнається про результати екскурсії. Матеріал звітів учнів використовується в шкільному краєзнавчому музею або куточку.
Програма вивчення промислового підприємства:
1. Найменування підприємства;
2. Оцінка ФГП і ЕГП підприємства;
3. Історія підприємства (коли і чому виникло, яке значення, природні умови і ресурси, які суспільно економічні передумови сприяли, які зміни відбулись з часом і які чинники зберегли свою роль в даний час).
4. Продукція підприємства, роль підприємства в господарстві краю.
5. Економіко-географічні зв’язки підприємства (звідки сировина і куди експортується продукція).
6. Якими видами транспорту доставляється сировина і вивозиться продукція.
Учні на картосхемі повинні показати всі виробничі зв’язки підприємства.
Іноді завдання учнів можуть бути направленні на вивчення технічного оснащення підприємства, або на вивченні чисельності і складу робочої сили (кваліфікація, поповнення робочої сили і культурно побутового обслуговування).
Переглядів: 174
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: