Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






В) Вивчення с/г підприємств

Вивчення сільськогосподарського підприємства краще всього почати бесідою з головою або членом правління населеного пункту. В ході бесіди з’ясовується кількість земельних угідь, основних і другорядних направлень господарства, вивчення основної продукції і шляхи її реалізації. При бесіді з агрономом учні можуть ознайомитись з агротехнічними заходами які проводяться в господарстві. З’ясовують рівень механізації господарства. Узагальнюються відомості про розвиток господарства, доповнюється учнями аналіз статистичної інформації по виготовленню діаграм зростання продукції, аналізують масштаб і характеристику будівництва та інше.

Програма вивчення сільськогосподарського підприємства:

1. Назва населеного пункту історія його розвитку;

2. Географічне положення підприємства по відношенню до міст промислових центрів, транспортної мережі, сусідні сільхоз. підприємства;

3. Фізико-географічна характеристика території на якій розташований населений пункт або підприємство;

4. Загальна чисельність і склад населення та аналіз трудових ресурсів для даного підприємства;

5. Розселення працівників господарства, якщо необхідно складається список населених пунктів, які забезпечують трудовими ресурсами;

6. Загальні дані про підприємство, організаційна структура підприємства і за яким принципом вони сформовані, кваліфікація трудових ресурсів.

7. Склад сільськогосподарських угідь і їх розміщення приуроченість до елементів рельєфу, ґрунти, джерела розміщення;

8. Аналіз сінокосів їх площа, розташування склад рослинності, кормова продуктивність, сади і виноградники;

9. Площі земель зайнятих зерновими, технічними овочевими культурами, основна врожайність культур, механізація робіт, меліоративні роботи та ін..

10. Тваринництва кількість худоби по видах, зміна поголів’я за останні роки, як розміщується тваринництво по території господарства, аналіз умов розміщення ферми. Кормовий раціон, механізація, склад поголів’я.

11. Продуктивність худоби: удій на 1 голову/рік, шерсть, м'ясо;

12. Підсобні підприємства: млини, кузні, масло бійні та ін.;

13. Грошові доходи та їх розподіл;

14. Перспективи розвитку сільськогосподарського підприємства.

 




Переглядів: 176

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.