Першочергові кроки щодо запровадження кредитно-модульної системи у вищій освіті України
1. Реорганізувати систему освітньо-кваліфікаційних рівнів. Адаптація освітньо-кваліфікаційного рівня «спеціаліст» до структури підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр».
2. Визначити термін підготовки бакалаврів і магістрів.
Яку схему тривалості (у роках) підготовки для кожного рівня обрати: 3+2; 4+1; 4+2 тощо?
3.Завершити розробку Стандартів вищої освіти.
Завершити розробку освітніх і кваліфікаційних стандартів для кожного рівня: «бакалавр», «магістр». Уніфікувати засоби діагностики рівня підготовки за напрямами і спеціальностями.
4. Визначити залікові кредити курсів.
Розроблення структурно-логічних схем та навчальних планів підготовки за напрямами і спеціальностями. Співвідношення та календарний план вивчення дисциплін гуманітарного, фундаментального, психолого-педагогічного блоків, спеціальних дисциплін та дисциплін за вибором.
4.Розробити змістовні модулі залікових кредитів.
Розподілення матеріалу кожного курсу на змістовні модулі із зазначенням видів виконуваних студентами робіт та розробка системи їх оцінювання.
6. Розробити системи оцінювання змістових модулів, модулів та залікових кредитів.
Загалом, у вищих навчальних закладах мають відбутися комплексні, системні зміни, які повинні у результаті забезпечити формування якісно нового освітнього середовища.
Переглядів: 157
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: