Існує багато різних підходів до класифікації виробів медичного призначення. Найактуальнішими з них є класифікація за:
— матеріалами, з яких вони виготовлені (гумові вироби, вироби з пластмас, скла тощо);
— асортиментними групами (перев'язувальні засоби, предмети санітарії та гігієни, парфумерно-косметичні товари та ін.).
— функціональним призначенням (предмети догляду за хворими, інструменти, прилади, апарати та обладнання).
Важливу роль у діяльності фармацевтичного підприємства відіграють проблеми формування асортименту товарів.
Товарний асортимент характеризується:
• шириною, яку визначає кількість запропонованих асортиментних груп (для лікарських засобів — це кількість фармакотерапевтичних груп);
• глибиною, яка відображає кількість позицій у кожній асортиментній групі;
• насиченістю, яка визначається загальною кількістю запропонованих товарів;
• зіставлюваністю, яка відображає, наскільки тісно пов'язані між собою окремі асортиментні групи з огляду на кінцеве споживання, канали розподілу, діапазон цін тощо.
Переглядів: 193
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: