Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Загальні положення

Довіра до процесу аудиту і здатність досягати його цілі залежить від компетентності персоналу, залученого до планування і проведення аудитів, зокрема аудиторів і керівників груп аудиту. Компетентність слід оцінювати за допомогою процесу, під час якого розглядають особисті риси і здатність застосовувати знання і уміння, придбані завдяки освіті, досвіду роботи, аудиторської підготовленості і досвіду проведення аудитів. Цей процес повинен також враховувати потреби ПА і його мету. Деякі знання і уміння, є загальними для аудиторів СУ будь-якої спеціалізації, інші - специфічні для аудиторів конкретної спеціалізованої СУ. Немає необхідності, щоб всі аудитори в групі аудиту мали однакову компетентність, проте, потрібно, щоб загальна компетентність групи аудиту була достатньою для досягнення цілей аудиту.

Оцінювання компетентності аудитора потрібно планувати, здійснювати і документувати відповідно до ПА, зокрема до її методик з забезпечення об'єктивного, узгодженого, чесного і справедливого результату. В процесі оцінювання необхідно виконувати наступні чотири основні етапи:

а) визначати компетентність персоналу з аудиту, необхідну для задоволення потреб ПА;

б) встановлювати критерії оцінювання;

в) вибирати належний метод оцінювання;

г) виконувати оцінювання.

Результат процесу оцінювання повинен бути основою для:

- відбору членів в групи аудиту;

- визначення потреби в покращенні компетентності (наприклад, додатковому навчанні);

- постійної оцінки дієвості аудиторів.

Аудиторові слід набувати, підтримувати і покращувати свою компетентність постійним підвищенням кваліфікації і регулярною участю в аудитах.

Процес оцінювання аудиторів і керівників груп аудиту слід здійснювати за критеріями, особистими рисами, знаннями та вміннями, за встановленим і описаним нижче порядком. Необхідна компетентність особи, яка керує ПА, описана в підрозділі щодо ПА.




Переглядів: 202

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.