МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Загальні положенняДовіра до процесу аудиту і здатність досягати його цілі залежить від компетентності персоналу, залученого до планування і проведення аудитів, зокрема аудиторів і керівників груп аудиту. Компетентність слід оцінювати за допомогою процесу, під час якого розглядають особисті риси і здатність застосовувати знання і уміння, придбані завдяки освіті, досвіду роботи, аудиторської підготовленості і досвіду проведення аудитів. Цей процес повинен також враховувати потреби ПА і його мету. Деякі знання і уміння, є загальними для аудиторів СУ будь-якої спеціалізації, інші - специфічні для аудиторів конкретної спеціалізованої СУ. Немає необхідності, щоб всі аудитори в групі аудиту мали однакову компетентність, проте, потрібно, щоб загальна компетентність групи аудиту була достатньою для досягнення цілей аудиту. Оцінювання компетентності аудитора потрібно планувати, здійснювати і документувати відповідно до ПА, зокрема до її методик з забезпечення об'єктивного, узгодженого, чесного і справедливого результату. В процесі оцінювання необхідно виконувати наступні чотири основні етапи: а) визначати компетентність персоналу з аудиту, необхідну для задоволення потреб ПА; б) встановлювати критерії оцінювання; в) вибирати належний метод оцінювання; г) виконувати оцінювання. Результат процесу оцінювання повинен бути основою для: - відбору членів в групи аудиту; - визначення потреби в покращенні компетентності (наприклад, додатковому навчанні); - постійної оцінки дієвості аудиторів. Аудиторові слід набувати, підтримувати і покращувати свою компетентність постійним підвищенням кваліфікації і регулярною участю в аудитах. Процес оцінювання аудиторів і керівників груп аудиту слід здійснювати за критеріями, особистими рисами, знаннями та вміннями, за встановленим і описаним нижче порядком. Необхідна компетентність особи, яка керує ПА, описана в підрозділі щодо ПА. Переглядів: 202 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|