Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Зміст і послідовність виконання завдань.

1. Назвіть об’єкт дослідження і опишіть його ознаки ( форма, забарвлення).

 

2. Оберіть одну з ознак, зробіть виміри і запишіть данні.

 

3. Побудуйте варіаційний ряд: розмістіть одержані данні в порядку зростання величини даної ознаки.

 

4. Запишіть одержані данні в таблицю.

V (варіанта) Р ( частота зустрічаємості)
   
   

 

 

5. За допомогою таблиці побудуйте варіаційну криву.

 
 


P

 

 

0

v

 

 

Обчисліть середню величину ознаки за формулою:

 

М=

 

Зробіть висновок, давши відповідь на питання . Що таке норма реакції і чим вона визначається?

 

Контрольні запитання і завдання

1. Що таке модифікації?

2. Чи впливають чинники середовища на виникнення і зникнення модифікацій?

3. Що впливає на довжину варіаційного ряду?

4. При вивченні числа колосків в колосі пшениці були одержані такі дані: 11 колосків в колосі у 2 екземплярів, 12 – у 4, 13 –у 5, 14 –у 7, 15 –у 22, 16 –у 32, 17 –у 24, 18 –у 20, 19 –у 8, 20 –у 6. Побудуйте варіаційну криву числа колосків в колосі пшениці і обчисліть середню величину.

5. Голландський вчений Г. де Фріз вимірював довжину насіння бобів одного сорту кількістю 448 штук і одержав такі результати:

 

Довжина бобів,мм
Кількість бобів

 

Обчисліть середню величину і побудуйте варіаційну криву.

 

 




Переглядів: 397

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.