Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ALGORITHM OF TRAPEZOIDAL RULE

Step 01.Start of the program.

Step 02.Input Lower limit a

Step 03.Input Upper Limit b

Step 04.Input number of sub intervals n

Step 05.h=(b-a)/n

Step 06.sum=0

Step 07.sum=fun(a)+fun(b)

Step 08.for i=1; i<n; i++

Step 09.sum +=2*fun(a+i)

Step 10.End Loop i

Step 11.result =sum*h/2;

Step 12.Print Output result

Step 13.End of Program

Step 14.Start of Section fun

Step 15.temp = 1/(1+(x*x))

Step 16.Return temp

Step 17.End of Section fun.

 

ALGORITHM OF SIMPSON’S 3/8th RULE

Step 01.Start of the program.

Step 02.Input Lower limit a

Step 03.Input Upper limit b

Step 04.Input number of sub itervals n

Step 05.h = (b – a)/n

Step 06.sum = 0

Step 07.sum = fun(a) + fun (b)

Step 08.for i = 1; i < n; i++

Step 09.if i%3=0:

Step 10.sum + = 2*fun(a + i*h)

Step 11.else:

Step 12.sum + = 3*fun(a+(i)*h)

Step 13.End of loop i

Step 14.result = sum*3*h/8

Step 15.Print Output result

Step 16.End of Program

Step 17.Start of Section fun

Step 18.temp = 1/(1+(x*x))

Step 19.Return temp

Step 20.End of section fun

 

ALGORITHM OF SIMPSON’S 1/3rd RULE

Step 01.Start of the program.

Step 02.Input Lower limit a

Step 03.Input Upper limit b

Step 04.Input number of subintervals n

Step 05.h=(b–a)/n

Step 06.sum=0

Step 07.sum=fun(a)+4*fun(a+h)+fun(b)

Step 08.for i=3; i<n; i + = 2

Step 09.sum + = 2*fun(a+(i – 1)*h) + 4*fun(a+i*h)

Step 10.End of loop i

Step 11.result=sum*h/3

Step 12.Print Output result

Step 13.End of Program

Step 14.Start of Section fun

Step 15.temp = 1/(1+(x*x))

Step 16.Return temp

Step 17.End of Section fun




Переглядів: 167

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.