Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Language Expresses Both Facts and Inferences

 

Language enables you to form statements of both facts and inferences without making any linguistic distinction between the two. Similarly, in speaking and listening you often don't make a clear distinction between statements of fact and statements of inference. Yet there are great differences between the two. Barriers to clear thinking can be created when inferences are treated as facts, a tendency called factinference confusion.

For example, you can say, "She's wearing a blue jacket," and you can say, "He's harboring an illogical hatred." Although the sentences have similar strutures, they're different. You can observe the jacket and its color, but how do you observe "illogical hatred"? Obviously, this is not a factual statementbut an inferential statement.It's a statement you make on the basis not only of what you observe, but of what you infer. For a statement to be considered factual, it must be made by the observer after observation and must be limited to what is observed.

There is nothing wrong with making inferential statements. You must make them in order to talk about much that is meaningful to you. The problem arises when you act as if those inferential statements were factual. You can test your ability to distinguish facts from inferences by taking the fact-inference self-test.

To avoid fact-inference confusion, phrase inferential statements in such a way as to show that they are tentative. Inferential statements should leave open the possibility of alternatives. If, for example, you treat the statement "Our biology teacher was fired for poor teaching" as factual, you eliminate any alternatives. But if you preface your statement with, say, "Pat told me ..." or "I'm wondering if ...," the inferential nature of your statement will be clear. Be especially sensitive to this distinction when you're listening. Most talk is inferential. Beware of the speaker who presents everything as fact. Analyze closely and you'll uncover a world of inferences.




Переглядів: 329

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.