Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Algorithm for Newton’s Forward Difference Formula

Step 01.Start of the program

Step 02.Input number of terms n

Step 03.Input the array ax

Step 04.Input the array ay

Step 05.h=ax[1] – ax[0]

Step 06.for i=0; i<n-1; i++

Step 07.diff[i] [1]=ay[i + 1] – ay[i]

Step 08.End Loop i

Step 09.for j=2; j<=4; j++

Step 10.for i = 0; i <n – j; i++

Step 11.diff[i][j]=diff [i + 1] [j – 1]-diff [i][j – 1]

Step 12.End Loop i

Step 13.End Loop j

Step 14.i=0

Step 15.Repeat Step 16 until ax[i]<x

Step 16.i=i + 1

Step 17.i=i – 1;

INTERPOLATION 245

Step 18.p=(x – ax [i])/h

Step 19.y1=p*diff[i – 1][1]

Step 20.y2=p*(p+1)∗diff [i – 1][2]/2

Step 21.y3=(p+1)*p*(p-1)*diff[i –2 ][3]/6

Step 22.y4=(p+2)*(p+1)*p*(p – 1)*diff[i – 3][4]/24

Step 23.y=ay[i]+y1+y2+y3+y4

Step 24.Print output x, y

Step 25.End of program.




Переглядів: 185

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.