Метод визначення ціни за рівнем конкурентоспроможності товару
Цей метод також належить до конкурентної моделі ціноутворення.
Якщо фірма розробила новий товар із певними технічними та економічними параметрами, кращими чи гіршими за аналогічні параметри товару свого основного ринкового конкурента, то вона може встановлювати ціну з урахуванням інтегрального показника конкурентоспроможності:
де Ц6 — ціна базового виробу конкурента;
k — інтегральний показник конкурентоспроможності товару.
де ІТП — індекс технічних параметрів (індекс якості);
ІЕІІ — індекс економічних параметрів (індекс ціни споживання).
Визначену за цим методом ціну доцільно проаналізувати з огляду витрат на виробництво і збут товару, а також ринковий попит.
Переглядів: 588
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: