Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






У завданнях 19, 20 розташуйте історичні події у хронологічній послідовності.

Розташуйте події I світової війни у хронологічній послідовності

       

А Верденська м’ясорубка

Б Ютландська морська битва

В вступ США до війни

Г початок необмеженої підводної війни

Розташуйте події др. пол. ХХ ст. у хронологічній послідовності

       

А підписання Маастрихтського договору

Б Оксамитова революція у Чехо-Словаччині

В об’єднання Німеччини

Г розпад Організації Варшавського договору

 

Завдання 21, 22 мають по шість варіантів відповідей, серед яких лише три правильні

 

21. Які з вказаних положень стосуються плану «Ост»?

1 колонізація Радянського Союзу та країн Східної Європи

2 співпраця з органами місцевої влади на окупованих територіях

3 перетворення жителів окупованих східноєвропейських країн на рабів

4 вислання населення зі Східної Європи та заселення найкращих земель німецькими колоністами

5 збереження незалежності і суверенітету поневолених країн

     

6 здійснення особливої расової політики щодо євреїв та циган

 

22. Які з вказаних тверджень пов’язані з «планом Дауеса» 1924 р.?

1 створення Банку міжнародних розрахунків для отримання й розподілу репарацій від Німеччини

2 надання Німеччині позик від США на суму 800 млн марок для відновлення німецької економіки

3 зменшення щорічних виплат Німеччини до 2 млдр марок на рік

4 перенесення ринків збуту німецьких товарів до Східної Європи

5 ліквідація всіх видів контролю за економікою і фінансами

     

Німеччини

6 виплата Німеччиною щорічно певної суми репарацій із поступовим

її збільшенням з 1 до 2,5 млрд марок

Завдання 23 передбачає складання розгорнутої письмової відповіді

за певною послідовністю:

1) узагальніть, про що йдеться в документі, розкажіть про автора та обставини (час, місце) створення джерела. Усе це запишіть у першій частині відповіді;

2) визначте, як автор ставиться до описуваних подій, процесів, явищ або історичних діячів;

3) поміркуйте, у чому полягає історичне значення джерела, сформулюйте власне судження щодо історичного документа, описаних подій, процесів, явищ або діячів

 

Проаналізуйте уривок з історичного джерела та дайте йому оцінку




Переглядів: 592

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.