МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Мета та завдання навчальної дисципліни
Метою навчальної дисципліни «Логіка» є формування системи знань про закони та принципи правильного мислення, форми абстрактного мислення (поняття, судження та умовивід), методи ведення суперечки. Основні завдання дисципліни: ознайомитися з основними поняттями та категоріями логіки; набути навички правильного формулювання думок, вмінь логічно та аргументовано доводити істину, спростовувати хибні положення; дослідити форми абстрактного мислення: поняття, судження та умовиводи; засвоїти основні прийоми та правила побудови дедуктивних й індуктивних умовиводів; ознайомиться з логічними основами аргументації та спростування. Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні знати: 1) напрямки світової історико-логічної думки; 2) основні формально-логічні закони, принципи та форми мислення; 3) форми розвитку наукового знання; 4) основний зміст рекомендованої програмою літератури. уміти: 1) розкривати зміст законів формальної логіки, форм абстрактного мислення; 2) будувати міркування та встановлювати їх логічну структуру, оцінювати істинність висновків; 3) відповідно до правил і законів логіки самостійно розв’язувати практичні завдання, пов’язані з професійною діяльністю; 4) конструювати аргументацію та ефективно критикувати аргументацію опонента.
На вивчення навчальної дисципліни відводиться 72годин / 2 кредити ECTS.
Інформаційний обсяг навчальної дисципліни Змістовий модуль 1. Вступ до логіки. ТЕМА 1. Об’єкт, предмет і метод науки логіки. Основні значення терміна «логіка». Об’єкт і предмет науки логіки. Методи науки логіки – методи пізнання та метод формалізації. Історичні етапи розвитку науки логіки. Типи логік. ТЕМА 2. Мислення та мова. Поняття мислення. Мова як знакова система. Нетотожність мислення та мови. Логіко-семантичний аналіз мови. Логічні концепції істини. Методологічна функція формальної логіки.
ТЕМА 3. Семіотичний характер логіки. Знаки та їх види. Семантичний, синтаксичний та прагматичний аспекти функціонування мови. Смисл і предметне значення мовних виразів. Дескрипція та її види.
Змістовий модуль 2. Основні форми і закони мислення. Переглядів: 234 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|