МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Семінарські заняттяВиступи на семінарських заняттях оцінюються: а) послідовний виклад матеріалу з висновками в кінці відповіді, знання фактичного матеріалу, володіння понятійним апаратом, уміння творчо розв’язувати завдання – 4 бали («відмінно» за національною шкалою); б) послідовний виклад матеріалу, знання фактичного матеріалу, знання основних понять та категорій, допускається 1-2 неточності у використанні понятійного матеріалу – 1 бал («добре» за національною шкалою), в) зміст матеріалу викладено частково, з недотриманням в окремих випадках послідовності, студент частково володіє знаннями фактичного матеріалу, під час пояснення понять допускає помилки, суть питання в основному розкрита, незважаючи на зазначені вище недоліки – 0,5 балів («задовільно» за національною шкалою). Доповнення та участь у дискусії на семінарському занятті оцінюється у 0,5 бали. Самостійна робота передбачає опрацювання монографічної літератури та окремих розділів навчальної програми. Виконана робота комплексно оцінюється викладачем, ураховуючи такі критерії: · правильність одержаних відповідей; · суттєве, стисле, доцільне розкриття теоретичного аспекту завдання; · повнота відповіді. Виконання самостійної роботи у повному обсязі оцінюється від 1до 2 балів. Індивідуальні завдання Індивідуальні науково-дослідні завдання оцінюються максимально в 10 балів відповідно до тематичного наповнення змістового модуля: – суттєве, стисле та водночас повне розкриття питання, охайне виконання роботи – 8-10 балів; – неповне розкриття питання (на 2/3), охайне виконання роботи – 6 балів; – часткове розкриття питання (на 1/3), неохайне виконання роботи – 4 бали; Індивідуальне завдання повинно бути оформлене у паперовому вигляді та з додатком (у разі потреби) електронної версії й подане перевірку викладачеві у межах встановленого терміну. Переглядів: 236 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|