Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Семінарські заняття

Виступи на семінарських заняттях оцінюються:

а) послідовний виклад матеріалу з висновками в кінці відповіді, знання фактичного матеріалу, володіння понятійним апаратом, уміння творчо розв’язувати завдання – 4 бали («відмінно» за національною шкалою);

б) послідовний виклад матеріалу, знання фактичного матеріалу, знання основних понять та категорій, допускається 1-2 неточності у використанні понятійного матеріалу – 1 бал («добре» за національною шкалою),

в) зміст матеріалу викладено частково, з недотриманням в окремих випадках послідовності, студент частково володіє знаннями фактичного матеріалу, під час пояснення понять допускає помилки, суть питання в основному розкрита, незважаючи на зазначені вище недоліки – 0,5 балів («задовільно» за національною шкалою).

Доповнення та участь у дискусії на семінарському занятті оцінюється у 0,5 бали.

Самостійна робота передбачає опрацювання монографічної літератури та окремих розділів навчальної програми. Виконана робота комплексно оцінюється викладачем, ураховуючи такі критерії:

· правильність одержаних відповідей;

· суттєве, стисле, доцільне розкриття теоретичного аспекту завдання;

· повнота відповіді.

Виконання самостійної роботи у повному обсязі оцінюється від 1до 2 балів.

Індивідуальні завдання

Індивідуальні науково-дослідні завдання оцінюються максимально в 10 балів відповідно до тематичного наповнення змістового модуля:

– суттєве, стисле та водночас повне розкриття питання, охайне виконання роботи – 8-10 балів;

– неповне розкриття питання (на 2/3), охайне виконання роботи – 6 балів;

– часткове розкриття питання (на 1/3), неохайне виконання роботи – 4 бали;

Індивідуальне завдання повинно бути оформлене у паперовому вигляді та з додатком (у разі потреби) електронної версії й подане перевірку викладачеві у межах встановленого терміну.




Переглядів: 236

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.