МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Інформаційні ресурси
1. Бібліотека ДГУ – м. Дніпропетровськ, вул. Орловська, 1-Б, т. 371-51-39 2. Дніпропетровська обласна універсальна бібліотека – www.libr.dp.ua
Міністерство освіти і науки України ВНПЗ «Дніпропетровський гуманітарний університет» Кафедра соціально-гуманітарних дисциплін
ПЛАНИ СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ Нормативної навчальної дисципліни «Логіка» Для підготовки бакалаврів Напрям підготовки 6. 140103 – «Туризм», 6.030102– «Психологія», Правознавство» ГС.12 Дніпропетровськ – 2014 Плани семінарських занять із дисципліни «Логіка» для студентів за напрямом підготовки 6.140103 «Туризм», 6.030102– «Психологія», 6.030401– «Правознавство» «23» вересня 2014 року – 11 с.
Розробники:Рощина Ю.М., доцент кафедри соціально-гуманітарних дисциплін, кандидат наук з державного управління.
Плани семінарських занять затверджені на засіданні кафедри соціально-гуманітарних дисциплін Протокол № 4 від «19» листопада 2014 року
Завідувач кафедри ________________ Р.Д. Іванський (підпис
«__» _______________ 2014 року
Схвалено Вченою радою Протокол № ____ від «__» _______________2014 року
© ДГУ, 2014 рік © Рощина Ю.М., 2014 рік ВСТУП Формування та розвиток сучасної культури мислення, світоглядно-методологічної парадигми студентів неможливе без логіки як теоретичної основи людського мислення й світосприймання, без розуміння логіки як життєвого завдання. Основною метою дисципліни «Логіка» єформування системи знань про закони та принципи правильного мислення, форми абстрактного мислення (поняття, судження та умовивід), методи ведення суперечки. Основні завдання дисципліни: ознайомитися з основними поняттями та категоріями логіки; набути навички правильного формулювання думок, вмінь логічно та аргументовано доводити істину, спростовувати хибні положення; дослідити форми абстрактного мислення: поняття, судження та умовиводи; засвоїти основні прийоми та правила побудови дедуктивних й індуктивних умовиводів; ознайомиться з логічними основами аргументації та спростування. Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні знати: напрямки світової історико-логічної думки; основні формально-логічні закони, принципи та форми мислення; форми розвитку наукового знання; основний зміст рекомендованої програмою літератури. уміти: розкривати зміст законів формальної логіки, форм абстрактного мислення; будувати міркування та встановлювати їх логічну структуру, оцінювати істинність висновків; відповідно до правил і законів логіки самостійно розв’язувати практичні завдання, пов’язані з професійною діяльністю; конструювати аргументацію та ефективно критикувати аргументацію опонента.
На вивчення навчальної дисципліни відводиться 72годин / 2 кредити ECTS.
Переглядів: 227 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|