МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||
Процесуальні теорії мотиваціїПроцесуальні теорії мотивації, що базуються на ___________________, яка є функцією сприйняття і очікувань в конкретній ситуації і припускає вибір визначеного типу поведінки в цій ситуації. Процесуальні теорії мотивації ___________________ існування ________, але наголошують, що поведінка людей в організації визначається __ тільки потребами. Згідно з процесуальним підходом поведінку робітника в організації разом з потребами обумовлюють: 1) __________ робітником даної конкретної ситуації; 2) __________ робітника, пов’язані з даною конкретною ситуацією; 3) ________ робітником можливих наслідків обраного типу поведінки. З поміж багатьох процесуальних теорій мотивації в лекції розглядаються такі: · теорія очікувань В. Врума; · теорія справедливості С. Адамса; · модель Портера - Лоулера. ________сама по собі не єдина умова ________ людини на досягнення певної мети. Іншою умовою є _______________ або ___, які направлені на досягнення бажаного результату. В основу Теорії очікувань В. Врума покладено просту істину: щоб людина була __________ до певної діяльності, її досягнення в цій діяльності необхідно ________________. При цьому сила прагнення до отримання винагороди залежить від трьох __________________________. По-перше, від наявності зв’язку між ________________ робітника і досягнутими _____________, тобто від сподівання, що затрати праці дадуть бажані результати (З – Р). Якщо такий зв’язок відсутній, то мотивація слабшає. По-друге, від можливості (реальності) отримання винагороди, тобто очікування, що _____________ будуть ________________(Р – В). Якщо людина не буде відчувати зв’язку між результатами і винагородженням, то її мотивація буде слабшати. Навіть, якщо людина впевнена, що досягнуті результати будуть винагородженні, але за «розумних» зусиль їй цих результатів не досягти, то мотивація і в цьому випадку буде слабкою. По-третє, сила прагнення до отримання винагороди залежить від цінності винагороди з позицій конкретного робітника. Оскільки у кожної людини власна система цінностей (різні побажання і потреби щодо винагороди), то конкретна винагорода може і не представляти для неї ніякої _____________________ винагороди (В – Ц). Негативні очікування щодо цінності винагороди призводять до низької мотивації робітників. Співвідношення зазначених трьох факторів і їхній вплив на рівень мотивації в цілому «теорія сподівань» тлумачить так (див. рис.6.4.).
Рис.6.4.Модель мотивації за В. Врумом
Якщо очікування __________, то сила спонукаючого мотиву _________. Отриманий ________ позитивний досвід в аналогічних ситуаціях ____________ сподівання. Навпаки, якщо очікування не справджуються, виникає відчуття марності зусиль, внаслідок чого зменшується мотивація. Позбавитися відчуття марності зусиль допомагає встановлення ____________ для даного конкретного робітника цілей діяльності й винагородження його таким способом, який він особисто цінує. Фактором, що спричиняє виникнення відчуття марності зусиль є ________ ________________________ щодо виконання даного завдання. Тому завдання виконується невдало, або взагалі не виконується. Наступного разу, отримання аналогічного завдання зовсім де мотивує робітника. Отже, ______________________ _______________________________________. Тільки у такому випадку діяльність робітника буде мотивованою. 2. Теорією справедливості Стейсі Адамса передбачається, що люди _____________ оцінюють співвідношення отриманої ними _____________ за виконання певної роботи до зусиль пов’язаних з її виконанням і _____________ таке співвідношення з тим, що отримали ____ робітники. За результатами порівняння відчуття: або справедливості, або несправедливості. В теорії справедливості виділяють такі основні складові (див.рис.6.5): - ________________ – співробітник організації, який оцінює співвідношення винагорода/зусилля і спроможний відчувати справедливість/ несправедливість; - _____________________– будь-який інший співробітник даної організації, який використовується як база для порівняння коефіцієнтів виходу/входу; - «_________» – індивідуальні властивості робітника, які він вкладає у виконувану ним роботу (освіта, досвід, кваліфікація здібності, зусилля, що прикладаються для виконання роботи тощо); - «________» – все те що робітник отримує за виконання роботи (заробітна платня, премії, пільги, визнання заслуг, просування за службою тощо).
Рис. 6.5. Сутнісна характеристика Теорії справедливості Стейсі Адамса
_____________ робітник відчуває у ситуації, коли ____________________ коефіцієнт виходу/входу ______________ аналогічному коефіцієнту ______, обраного для порівняння. Якщо баланс співвідношень вихід/вхід порушується, то у робітника виникає відчуття несправедливості. Коли робітник відчуває несправедливість, виникає напруженість, відчуття внутрішньої суперечливості, котрі і примушують його діяти у бік коригування ситуації, досягнення відповідного балансу, забезпечення справедливості. ___________________________________при цьому можуть бути (див.табл.6.3): 1) зміна ________________________(витрат часу, старанності тощо); 2) зміна _________(прохання про підвищення винагороди); 3) зміна ________________________; 4) зміна ____________________________; 5) зміна ______________ вихід/вхід об’єкту для порівняння; 6) зміна _____________ (покинути роботу). Таблиця 6.3. Переглядів: 397 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|