МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Лабораторна робота 7Тип Arthropoda. Клас Insecta. Ряди клопи (Heteroptera), воші ( Anoplura ) і блохи (Aphaniptera). Об’єкти дослідження: клоп постільний (Cimex lectularius), клоп поцілунковий (Triatoma sanguisuga), воша головна (Pediculus capitis), воша одежна (Р. vestimenti; або Р. согporus), воша лобкова (Phthirus pubis), блоха людська (Pulex irritans), блоха щуряча (Xenopsylla cheopis). Матеріальне і методичне забезпечення методичні вказівки; навчальні таблиці; мікроскопи, препарувальні лупи; постійні препарати комах: малярійного та звичайного комарів, вошей і блохи. Обгрунтування теми Клас Комахи - Найбільш багаточисельний клас Членистоногих (приблизно 1 млн. видів). Серед комах є представники, які мають практичне і медичне значення: 1) Представники - постійні ектопаразити людини, які є гематофагами і одночасно переносниками інфекцій, інвазій (комарі, воши, блохи...); 2) Переносники і природні резервуари збудників хвороб; 3) Механічні переносники інфекцій, цист найпростіших, яєць гельмінтів; 4) Комахи - мешканці приміщень людини, "домашні" комахи; Паразитичні комахи надзвичайно різноманітні. При цьому, деякі спеціалізовані види значно змінилися, а на організацію інших паразитичний спосіб життя не наклав помітних змін. Паразитами стають як личинки, так і дорослі організми (ларвальний і імагінальний паразитизм). В деяких випадках весь життєвий цикл паразита здійснюється на тілі організма-господаря. Прослідковуються переходи від факультативного паразитизму до облігатного, від тимчасового нападіння для живлення (більшість гематофагів) до постійного ектопаразитизму, а деяки з них стають ендопаразитами. Коло господарів, яких використовують паразитичні комахи дуже широке: від безхребетних до вищих хребетних тварин і людини. Мета заняття Знати загальну характеристику, систематику класу Комахи, їх морфологію і біологію, мають медичне значення. Розглянути цикли розвитку, локалізацію на (в) організмі людини, шляхи зараження і патогенну дію. Знати основні захворювання, які передають і розповсюджують комахи. Вміти працювати зі збільшувальними приладами (препарувальними лупами, мікроскопами) для діагностики комах - ектопаразитів, облігатних та механічних переносників. Вміти визначати на макро- і мікропрепаратах личинкові стадії, німфи і дорослі форми паразитичних кліщів і комах. Набути навички вирішування тестів, ситуаційних задач по ентомології різної складності. Переглядів: 149 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|