МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Суть процесу навчання. Рушійні сили процесу навчання.У перекладі з латинської термін “processus” означає рух уперед. Сутність поняття процесу навчання розглядається як єдність діяльності учителя і учнів, спрямована на досягнення завдань освіти. Існує певна відмінність між поняттями “процес навчання” та “навчальний процес”. Процес навчання – це динамічна взаємодія (співробітництво, партнерство) учителя та учнів, у ході якої здійснюється стимулювання і організація активної навчально-пізнавальної діяльності школярів з метою засвоєння системи наукових знань, умінь, навичок, розвитку і всебічної вихованості особистості. Навчання має двосторонній характер. Дві сторони процесу навчання – викладання і учіння. Викладання – це упорядкована діяльність педагога, спрямована на реалізацію цілей навчання, забезпечення управління навчально-пізнавальною діяльністю учнів, їх вихованням і розвитком. Учіння– цілеспрямований процес засвоєння учнями знань, співробітництва, партнерства між педагогами і учнями. Взаємодія передбачає безпосередні контакти учителя і учня, співробітництво, партнерство – контакти, дія яких може поширюватись у часі та просторі. Наприклад, виконання учнями домашніх завдань, проведення самостійних спостережень, досліджень. Необхідно, щоб ці контакти сприяли стимулюванню, активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів, її організації. Рушійна сила процесу навчання – основне протиріччя між постійно зростаючими вимогами суспільства до процесу навчання, які диктуються соціально-економічним процесом і становищем освіти в даний період. У процесі навчання виділяють ще ряд протиріч: - між попереднім рівнем знань учнів і новими знаннями; - між знаннями та вміннями їх застосовувати у своїй практичній діяльності; - між рівнем ставлення учнів до учіння, що вимагається і тим, що вже досягнутий; - між складними пізнавальними завданнями і наявними недостатніми засобами для їх вирішення; - між фронтальним викладенням матеріалу та індивідуальним характером його засвоєння; - між розумінням матеріалу вчителем та учнями. Мистецтво вчителя полягає у з’ясуванні і використанні цих суперечностей для активізації пізнавальної діяльності учнів. Переглядів: 1679 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|