Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Які чинники беруться до уваги під час вибору методів навчання?

1.Соціальне оточення школи.

2.Мета і завдання уроку.

3.Стать дитини.

4.Специфіка навчального предмета.

5.Особливості учнів.

6.Результат навчання,

7.Рівень професіоналізму вчителя.

8.Матеріально-технічна база школи.

Запишіть номери правильних відповідей, визначивши

За таблицею методи навчання, прийоми навчання, засоби навчання.

А. МЕТОДИ НАВЧАННЯ……………  
Б. ПРИЙОМИ НАВЧАННЯ ………………………..  
В. ЗАСОБИ НАВЧАННЯ…………………………………..  

1. Лекція.

2. ТЗН.

3. Створення ситуацій зацікавлення

4. Лабораторна робота

5. Аналогії.

6. Демонстрація.

7. Евристична бесіда

8. Підручники.

У працях якого педагога класно-урочна система занять уперше набула теоретичного обгрунтування?

1. К.Д.Ушинський.

2. Е.Паркхерст.

3. А.Дістервег.

4. Г. Сковорода.

5. Я.А.Коменський.

Визначіть назву типу уроку за його структурою.

Це урок ,..

1. Організація учнів до уроку.

2. Перевірка домашнього завдання.

3. Викладання нового матеріалу.

4. Закріплення нового матеріалу.

5. Інструкція до виконання домашнього завдання.

6. Підведення підсумків. Виставлення оцінок.

15. Які вимоги, характерні для класно-урочної системи організації навчання:

1. Постійний склад учнів.

2. Вибір учнями дисциплін спеціалізації.

3. Однаковий вік.

4. Вибір учнями вчителів.

5.Єдина програма.

6.Предметний поділ змісту навчання. 7. Уроки за розкладом.

16. Форма організації навчання — це:

1. Сукупність методів навчання.

2. Зовнішня характеристика змісту навчання.

3. Зовнішні ознаки процесу учіння.

4. Педагогічна категорія, яка означає зовнішні ознаки процесу навчання: місце, час, постійну кількість учнів.

Які з названих вимог до сучасного уроку належать до дидактичних (А), виховних (Б), організаційних (В)?

1. Чітке визначення освітньої мети уроку.

2. Постановка виховної мети.

3. Урахування індивідуальних особливостей учнів.

4. Наявність плану.

5. Чіткість організації учнів.

6. Вибір методів і засобів досягнення мети уроку.

7. Міжпредметні зв'язки.

8. Формування наукового світогляду.

9. Підготовка навчально-матеріального забезпечення.

Які з наведених методів використовуються для формування свідомості?

1. Розповідь.

2. Привчання.

3. Бесіда.

4. Особистий приклад.

5. Змагання.

6. Диспут.

Які з наведених видів покарання є неправомірними з педагогічної точки зору?

1. Зауваження.

2. Запис у щоденнику.

3. Видалення з класу.

4. Тілесні покарання.

5. Виклик батьків.

6. Виклик учня на засідання педагогічної ради.

7. Обмеження прав дитини.

8. Приниження гідності дитини.

Повчання Володимира Мономаха дітям великого значення у вихованні молоді надав такому методу, як ... .




Переглядів: 669

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.