Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методика ознайомлення з числом 0.

Тема «Числа першого десятка» закінчується вивченням числа нуль. Поняття про число нуль вводимо як результат віднімання двох однакових чисел. Спосіб отримання числа нуль полягає в вилученні із множини всіх її елементів і запису дій над числами.

Задача. На гілці було 2 листочки. Подув вітер і один листочок упав. Скільки листочків залишилось? (1).

- Як знайшли? (Від двох відняли 1, отримали 1. 2-1=1)

- Ще раз подув вітер і останній листочок упав. Скільки листочків залишилось? Як це записати? (Треба від одного відняти 1).

- «Нічого» - це означає порожня множина, в якій немає жодного елемента. В математиці чисельність такої множини позначається цифрою нуль. Тому запишемо 1-1=0.

- А якщо б впало відразу два листочки, то скільки б залишилось листочків на гілці? (2-2=0).

Висновок. Коли віднімаємо однакові числа, то отримуємо нуль.

- Число нуль позначається цифрою, яка називається так само «нуль». З нею ви вже знайомились при написанні числа 10.

Після вивчення чисел від 0 до 10 можна ввести поняття «натуральне число». Натуральні числа – це числа, які застосовуються при лічбі предметів і при порядковому рахунку. Число нуль не застосовують при лічбі предметів, тому воно не є натуральним числом.

При вивченні цієї теми можна почати проводити математичні диктанти. Наприклад:

1. Записати числа, які прямують за числами 8,7.

2. Записати числа, які передують числам 7,5.

3. Записати попередні числа до 3, 10.

4. Записати числа, які є наступними до 5, 9.

5. До 4 додати 1. Записати лише результат.

6. Від 7 відняти 1. Записати лише результат.

7. 5 мінус 5. Записати число, яке отримаємо.

 

2.Порядок та методика вивчення додавання і віднімання в межах 10

Уміння правильно знаходити результати додавання і віднімання в межах 10 є необхідною умовою успішного вивчення усних і письмових прийомів виконання цих дій у наступних концентрах. Треба прагнути, щоб учні засвоїли таблиці додавання і віднімання. Це є основною вимогою вивчення арифметичних дій у 1-му класі.




Переглядів: 1138

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.