МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Методика ознайомлення з числом 0.Тема «Числа першого десятка» закінчується вивченням числа нуль. Поняття про число нуль вводимо як результат віднімання двох однакових чисел. Спосіб отримання числа нуль полягає в вилученні із множини всіх її елементів і запису дій над числами. Задача. На гілці було 2 листочки. Подув вітер і один листочок упав. Скільки листочків залишилось? (1). - Як знайшли? (Від двох відняли 1, отримали 1. 2-1=1) - Ще раз подув вітер і останній листочок упав. Скільки листочків залишилось? Як це записати? (Треба від одного відняти 1). - «Нічого» - це означає порожня множина, в якій немає жодного елемента. В математиці чисельність такої множини позначається цифрою нуль. Тому запишемо 1-1=0. - А якщо б впало відразу два листочки, то скільки б залишилось листочків на гілці? (2-2=0). Висновок. Коли віднімаємо однакові числа, то отримуємо нуль. - Число нуль позначається цифрою, яка називається так само «нуль». З нею ви вже знайомились при написанні числа 10. Після вивчення чисел від 0 до 10 можна ввести поняття «натуральне число». Натуральні числа – це числа, які застосовуються при лічбі предметів і при порядковому рахунку. Число нуль не застосовують при лічбі предметів, тому воно не є натуральним числом. При вивченні цієї теми можна почати проводити математичні диктанти. Наприклад: 1. Записати числа, які прямують за числами 8,7. 2. Записати числа, які передують числам 7,5. 3. Записати попередні числа до 3, 10. 4. Записати числа, які є наступними до 5, 9. 5. До 4 додати 1. Записати лише результат. 6. Від 7 відняти 1. Записати лише результат. 7. 5 мінус 5. Записати число, яке отримаємо.
2.Порядок та методика вивчення додавання і віднімання в межах 10 Уміння правильно знаходити результати додавання і віднімання в межах 10 є необхідною умовою успішного вивчення усних і письмових прийомів виконання цих дій у наступних концентрах. Треба прагнути, щоб учні засвоїли таблиці додавання і віднімання. Це є основною вимогою вивчення арифметичних дій у 1-му класі. Переглядів: 1138 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|