Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методика вивчення правила додавання суми до числа. Застосування правила при обчисленні виразів.

Властивості арифметичних дій вивчають приблизно за однаковим планом: спочатку, використовуючи наочні посібники, треба розкрити суть самої властивості, потім навчити дітей застосовувати її під час виконання різних виправ навчального характеру і, нарешті, знаходити раціональні прийоми обчислень з урахуванням особливостей кожного конкретного випадку.

Розглянемо, як можна ознайомити дітей з властивістю додавання суми до числа.

Учитель записує на дошці вираз 6+(2+3).

Прочитайте вираз (До числа 6 додати суму чисел 2 і 3). Назвіть суму (2+3). Назвіть перший доданок цієї суми (2). Назвіть другий доданок (3). Назвіть число, до якого треба додати цю суму (6). Як знайти результат? (Обчислю суму, буде 5, додам до 6, буде 11).

На дошці запис: 1) 6+(2+3)=6+5=11

Сьогодні ми навчимося додавати суму до числа й іншим способом.

Учитель вивішує на дошці малюнки двох гаражів. У нього є малюнки машин жовтого і блакитного кольору.

В гаражі стояло 6 машин. Під’їхало дві блакитні і 3 жовті машини.

Гараж Скільки машин стало в гаражі?

На дошці запис: 6+(2+3)=

 

 

- В гаражі стояло 6 машин. Спочатку заїхали 2 жовті машини в гараж (Вчитель викладає 2 жовті машини), а потім заїхали 3 блакитні машини (Демонструємо).

 


гараж

Ж Ж Бл Бл Бл

                   
         

 


На дошці запис 6+(2+3)= (6+2)+3=8+3=11

Як дізналися, скільки всього машин стало в гаражі (До 6 додати 2 буде 8, і ще додати 3, буде 11).

Так, до числа 6 додали перший доданок 2 і до одержаної суми додали другий доданок 3. Порівняйте відповіді. Хто розповість, як до числа 6 додали суму чисел 2 і 3?

Аналогічно розкриваємо ще один спосіб.

6+(2+3)=(6+3)+2=9+2=11

Можна додати до числа 6 другий доданок суми і до одержаного результату додати перший доданок суми.

Скільки способів додавання суми до числа ми розглянули? (Три). Учні записують три способи додавання суми до числа.

1) 6+(2+3)=6+5=11

2) 6+(2+3)=(6+2)+3=8+3=11

3) 6+(2+3)=(6+3)+2=9+2=11

Кожний запис учні пояснюють під керівництвом учителя, а потім самостійно.

Формулюємо правило.




Переглядів: 357

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.