Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Щоб додати суму до числа, можна послідовно додати до числа кожний доданок.

На цьому етапі не треба вимагати від дітей узагальненого формулювання правила, досить щоб вони вміли пояснювати розв’язання різними способами певних конкретних виразів.

Наприклад:

№ 314 (1 клас). Обчисли значення виразів зручним способами.

15+ (20+25)=(15+25)+20=40+20=60

Вчитель допомагає. Краще до числа 15 додати те число, при додаванні якого отримаємо кругле число

36 + (17+14)=(36+14)+17=50+17=67

Засвоєнню властивостей допомагає також розв’язання деяких задач різними способами.

Як тільки буде засвоєна властивість, можна переходити до вивчення обчислювальних прийомів, які ґрунтуються на відповідній властивості.

У підручнику 2 класу на основі цієї властивості розглядається спосіб послідовного додавання двоцифрових чисел.

№ 315. Розглянь пояснення додавання чисел частинами. Визнач, яку властивість додавання використано.

6+7 = 6+(4+3)=(6+4)+3=10+3=13

4 3

32 + 28=32+(8+20)=(32+8)+20=40+20=60

8 20

59+34=59+(30+4)=(59+4)+30=63+30=93

№ 316 Обчисли зручним способом.

43+(38+7)

52+(14+26)

64+(16+15)

 




Переглядів: 737

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.