Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Додавання і віднімання способом округлення.

Спосіб округлення

Якщо один з доданків (від’ємник) закінчується цифрою 6, 7,8,9.

1. Замінюю один з доданків (від’ємник) близьким круглим числом.

2. Додаватиму (відніматиму) кругле число. Дивлюсь, на скільки більше додали (відняли).

3. Віднімаю (додаю) стільки ж одиниць.

4. Записую відповідь.

Наприклад:

1. 43 + 29 = 43 +30 -1=73-1=72

30-1

2. 84 – 28=84-30+2=54+2=56

30-2

Учні вчаться знаходити значення суми та різниць різними способами і згодом обирають найбільш привабливий.

 

4. Послідовність вивчення усного додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток в межах 100. Особливості організації диференційованої роботи при вивченні одного з обчислювальних прийомів.

Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток вивчається у другому класі. Спочатку вивчається додавання, а потім всі випадки віднімання.

Додавання вивчається в такому порядку:

- загальний випадок: 28+59;

- окремий випадок: 38+4;

- окремий випадок: 76+4;

- випадок, коли сума одиниць дорівнює 10: 38+52;

- правило додавання суми до числа.

 

1. Розглянемо загальний випадок додавання: 28+59

А) Підготовчі вправи.

1.Запишіть числа у вигляді суми розрядних доданків: 12, 36, 55, 71.

2. Знайдіть значення виразів 30+40, 60+20, 30+30, 10+60.

3. Обчисліть: 7+4; 7+8; 7+9; 8+5.

4. Обчисліть: 60+17; 80+15; 20+18.

5. Обчисліть вирази, застосовуючи переставну властивість додавання:

20+4+60+5; 30+8+40+9

Б) Ознайомлення з новим матеріалом (метод аналогії).

Пропонуємо учням розв’язати вираз з повним поясненням.

23+56=79

Потім виставляємо вираз 28+59 і питаємо – чим схожі ці два вирази? (Однакова кількість десятків)

- Чим відрізняються? (Різна кількість одиниць)

- Хто може пояснити обчислення виразу 28+59?

Учень пояснює, потім показуємо опорну схему

28 + 59 = 87

20+8 50+9 28+59=87

20+50=70

8+9=17

70+17=87

Складаємо алгоритм: 1) кожний з доданків представляємо у вигляді суми десятків і одиниць;

2) до десятків додаємо десятки;

3) до одиниць додаємо одиниці;

4) одержані суми додаємо.

Зразок короткого міркування: 20 і 50 буде 70, 8 і 9 буде 17, 70 і 17, буде 87.

В) Первинне закріплення.

Розглянь запис і поясни розв’язання 35+48=30+5+40+8=70+13=83

- Складіть свій вираз і розв’яжіть.

- Розв’язуємо напівсамостійно

17+25 54+38

36+36 42+49

- Самостійна робота по 3 вирази кожному варіанту.

- Розв’язуємо задачі, в яких треба виконати додавання двоцифрових чисел.

Можна організувати диференційований підхід на етапі закріплення, аналогічно до випадку 34+52.

[Див. С.П. Логачевська «Диференціація у звичайному класі. Київ: 1998 – 224 с.]

2. Окремі випадки додавання з переходом через десяток: 38+4; 76+4; 38+52.

1) Метод аналогії

 

 

 
 


32 + 4 = 30 +2 + 4=30+6=36 - У другому доданку немає десятків.

30+2+4 - До одиниць першого доданку додаємо другий доданок.

- До десятків першого доданку додаємо одержаний

38+4=30+8+4=30+12=42 результат.

30+8

 

Коротке пояснення 8 і 4, буде 12; 30 і 12, буде 42.

Можна ще показати учням такий прийом додавання.

38 + 4 = 38 + 2 + 2=40+2=42

2 2

2) 76+4=70+6+4=70+10=80

 
 


3) 38+52=30+8+50+2=80+10=90

 
 





Переглядів: 1087

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.