МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Методика вивчення таблиць множення.Підготовчі вправи. Повторюємо конкретний зміст дії множення: - Прочитайте приклад 2∙ 4=8. - Що показує перший множник? - Що показує другий множник? - Як перевірити результат? (2+2+2+2=8) - Замініть приклад на додавання прикладом на множення: 3+3+3+3. Складання таблиці Знаходити добуток за допомогою додавання незручно. Треба скласти і вивчити результати таблиці множення числа 2 на 2,3,….,9. На дошці записана таблиця додавання числа 2: 2+2 2∙2=4 2+2+2 2∙3=6 2+2+2+2 2∙4=8 2+2+2+2+2 …………….. 2+2+2+2+2+2+2+2+2
- Прочитайте перший приклад. Знайдіть результат. Замініть приклад на додавання прикладом на множення. Запишіть цей приклад. - Прочитайте другий приклад. Знайдіть результат. Замініть приклад на додавання прикладом на множення. Запишіть приклад. - Прочитайте третій приклад. Знайдіть результат. Замініть приклад на додавання прикладом на множення. Запишіть приклад. - Аналізуємо ці три приклади: - Подивіться на перший множник, який він? - Подивіться на другий множник, як він змінюється? - Подивіться на добуток, що ви можете про нього сказати? - Який наступний приклад можна скласти? (Хто зрозумів далі складає таблицю самостійно, інші працюють із вчителем). Після того як склали всю таблицю проводимо аналіз таблиці. Аналіз таблиці: - Подивіться на перший множник, який він? - Подивіться на другий множник, як він змінюється в кожному наступному прикладі? (збільшується на 2). - Подивіться на добуток, що ви можете про нього сказати (Збільшується на 2). Первинне закріплення - Прочитайте таблицю множення числа 2. - Назвіть тільки результати таблиці х 2. - Даємо 1-2 хв на заучування. Витираємо на дошці результати і, хто може, розказує таблицю. Основні типи завдань на закріплення таблиці множення (будь-якого числа): 1) Завдання, які використовуються з безпосереднім використанням таблиці «∙» числа: - Розв’яжіть приклади, використовуючи таблицю: 2∙5+10, 2∙7-7, 2∙3-5 (впр.621, 622, 623); - Використовуючи таблицю, розв’яжіть задачу: «На одній полиці 2 тарілки. Скільки тарілок на 3 таких полицях?» 2) Вправи на відтворення таблиці. - Прочитайте таблицю множення х2. Поясніть як дізналися, що 2∙3=6? - Прочитайте таблицю х2 за даним записом: 2∙2 2∙3 2∙4 …. 2∙9 4 6 8 18
-
- Розкажіть таблицю х 2 напам’ять. - Розкажіть таблицю х 2, починаючи з більшого числа (2∙9, 2∙8, і т.д) - Назвіть тільки результати таблиці х2. - Вибірково назвіть результати: скільки буде, якщо 2∙5, 2∙9? 3) Вправи на використання табличних результатів. - Розгляньте записи і поясніть розв’язання 2∙7+5= 2∙7=14 14+5=19 - Запишіть коротше і знайдіть результат 2+2+2+2+7=2∙4+7 - Знайдіть значення виразу: 2∙9+5, 2∙7-8, 2∙3-6 - Порівняйте: 2∙9 12, 2∙9 2+7, 2∙7 2+7, 2∙6 6+6 - Складання і розв’язування задач. Переглядів: 582 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|