Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методика вивчення таблиць множення.

Підготовчі вправи.

Повторюємо конкретний зміст дії множення:

- Прочитайте приклад 2∙ 4=8.

- Що показує перший множник?

- Що показує другий множник?

- Як перевірити результат? (2+2+2+2=8)

- Замініть приклад на додавання прикладом на множення: 3+3+3+3.

Складання таблиці

Знаходити добуток за допомогою додавання незручно. Треба скласти і вивчити результати таблиці множення числа 2 на 2,3,….,9. На дошці записана таблиця додавання числа 2:

2+2 2∙2=4

2+2+2 2∙3=6

2+2+2+2 2∙4=8

2+2+2+2+2

……………..

2+2+2+2+2+2+2+2+2

 

- Прочитайте перший приклад. Знайдіть результат. Замініть приклад на додавання прикладом на множення. Запишіть цей приклад.

- Прочитайте другий приклад. Знайдіть результат. Замініть приклад на додавання прикладом на множення. Запишіть приклад.

- Прочитайте третій приклад. Знайдіть результат. Замініть приклад на додавання прикладом на множення. Запишіть приклад.

- Аналізуємо ці три приклади:

- Подивіться на перший множник, який він?

- Подивіться на другий множник, як він змінюється?

- Подивіться на добуток, що ви можете про нього сказати?

- Який наступний приклад можна скласти?

(Хто зрозумів далі складає таблицю самостійно, інші працюють із вчителем).

Після того як склали всю таблицю проводимо аналіз таблиці.

Аналіз таблиці:

- Подивіться на перший множник, який він?

- Подивіться на другий множник, як він змінюється в кожному наступному прикладі? (збільшується на 2).

- Подивіться на добуток, що ви можете про нього сказати (Збільшується на 2).

Первинне закріплення

- Прочитайте таблицю множення числа 2.

- Назвіть тільки результати таблиці х 2.

- Даємо 1-2 хв на заучування. Витираємо на дошці результати і, хто може, розказує таблицю.

Основні типи завдань на закріплення таблиці множення (будь-якого числа):

1) Завдання, які використовуються з безпосереднім використанням таблиці «∙» числа:

- Розв’яжіть приклади, використовуючи таблицю: 2∙5+10, 2∙7-7, 2∙3-5 (впр.621, 622, 623);

- Використовуючи таблицю, розв’яжіть задачу: «На одній полиці 2 тарілки. Скільки тарілок на 3 таких полицях?»

2) Вправи на відтворення таблиці.

- Прочитайте таблицю множення х2. Поясніть як дізналися, що 2∙3=6?

- Прочитайте таблицю х2 за даним записом:

2∙2 2∙3 2∙4 …. 2∙9

4 6 8 18

 

-

2 3 4 5 6 7 8 9
Прочитайте таблицю х 2 2

 

- Розкажіть таблицю х 2 напам’ять.

- Розкажіть таблицю х 2, починаючи з більшого числа (2∙9, 2∙8, і т.д)

- Назвіть тільки результати таблиці х2.

- Вибірково назвіть результати: скільки буде, якщо 2∙5, 2∙9?

3) Вправи на використання табличних результатів.

- Розгляньте записи і поясніть розв’язання

2∙7+5=

2∙7=14

14+5=19

- Запишіть коротше і знайдіть результат 2+2+2+2+7=2∙4+7

- Знайдіть значення виразу: 2∙9+5, 2∙7-8, 2∙3-6

- Порівняйте: 2∙9 12, 2∙9 2+7, 2∙7 2+7, 2∙6 6+6

- Складання і розв’язування задач.




Переглядів: 582

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.