Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Загальна методика вивчення величин.

В основі методики формування уявлень про величини лежить практичний метод. Методика вивчення кожної величини має свої особливості, але доцільно виділити загальні етапи, які мають місце при вивченні кожної з величин:

1) з'ясування уявлень у дітей про дану величину (звернення до досвіду дитини), введення поняття і відповідного терміну;

2) порівняння однорідних величин (візуально, за допомогою відчуттів, прикладанням, шляхом використання різних мірок);

3) знайомство з одиницею вимірювання цієї величини і з вимірювальним приладом, формування вимірювальних умінь і навичок;

4) додавання і віднімання однорідних величин, виражених в одиницях одного найменування (2дм + 3 дм = 5 дм);

5) знайомство з новими одиницями вимірювання величини в тісному зв'язку з вивченням нумерації по концентрах;

6) перетворення складених іменованих чисел на прості і навпаки

(4км 258м = 4258м, 2584м = 2км 584м);

7) додавання і віднімання однорідних величин, виражених в одиницях двох найменувань (5 кг + 123г + 6кг 458г);

8) множення і ділення величин на число. Ділення величини на величину.

Методика вивчення довжини.

1) Завдання вивчення теми:

- сформувати поняття про довжину як властивість протяжності предметів;

- ознайомити з одиницями вимірювання довжини: см, дм, м, мм, км;

- встановити співвідношення між даними одиницями довжини;

- сформувати вміння вимірювати довжини в різних одиницях вимірювання (робота з лінійкою);

- навчити креслити відрізки певної довжини та порівнювати їх;

- вчити виражати результати вимірювання в різних одиницях довжини за допомогою простих і складених іменованих чисел;

- вчити виконувати арифметичні дії над іменованими числами, виражених в одиницях довжини, усно і письмово.

Підготовча робота

Перші уявлення про довжину як властивість протяжності предметів діти одержують ще до школи. Вони правильно встановлюють відношення: довше – коротше, ширше – вужче, далі – ближче, тощо, якщо відмінності в цьому плані яскраво виражені, а за іншими властивостями предмети схожі (мають однакову форму, виготовлені з одного матеріалу…). Завдання вчителя з перших днів навчання в школі уточнити розуміння учнями даних понять.

Важливим кроком у формуванні поняття «довжина» є ознайомлення з прямою лінією та відрізком як «носієм» лінійної протяжності, який, по-суті, не має інших властивостей. Порівнюючи відрізки «на око» та накладанням, учні визначають рівні та нерівні відрізки.




Переглядів: 684

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.