МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Етичні вимоги до побудови взаємин з покупцямиПоняття бізнесу Тема 6. Етика бізнесу 1. Поняття бізнесу. 2. Етичні вимоги до побудови взаємин з покупцями. 3. Етичні вимоги до побудови взаємин з конкурентами. 4. Етичні вимоги до побудови взаємин з акціонерами, дилерами, поставниками. Бізнес (підприємництво) – порівняно новий суспільний феномен. Цей термін з’явився у Західній Європі в епоху середньовіччя і спочатку ним позначали організаторів крупних музичних вистав і парадів, а також організаторів будівельних та виробничих проектів. Починаючи з ХХVІІ ст. так називали осіб, які заключали контракт з державою на виконання певних робіт або на поставку продуктів і водночас виступали посередниками між замовниками та виконавцями. Оскільки вартість таких робіт була попередньо обумовленою, то підприємець отримував право на розпорядження прибутком і ніс відповідальність за збитки від реалізації контрактів. З цього часу ознаками підприємництва стали вважати функції організації, керівництва та діяльність в умовах ризику й відповідальності за результати підприємства. Згідно сучасних уявлень підприємництво розглядають здебільшого як різновид соціальної (зокрема економічної) діяльності, пов’язаної з реалізацією певних функцій економічного (пошук і створення нових можливостей та комбінацій в економіці, організація підприємства, створення нових товарів і послуг тощо) і соціального розвитку. Водночас підприємництво визначається як самостійна, здійснювана на власний ризик діяльність, спрямована на систематичне отримання прибутку від користування виробництвом, продажі товарів, виконання робі або здійснення послуг особами, які зареєстровані у встановленому порядку в якості підприємців. Таке визначення підприємництва включає в себе усі види ділової активності (бізнесу). Підприємцями є: - власне підприємці – особи, які є водночас і власниками, і керівниками свого підприємства; - “напівпідприємці” – особи, які поєднують підприємницьку діяльність та найману працю; - менеджери – особи, які здійснюють функції керівництва і розпорядження ресурсами, але не є власниками підприємства (співвласники або наймані менеджери). Взаємовідносини між покупцем і продавцем регулюються за допомогою правових та моральних норм. Згідно з загальноприйнятими нормами кожна фірма несе відповідальність за якість та безпечність своїх товарів та послуг. Важливою етичною вимогою щодо організації взаємин продавців і покупців є укладання чесної угоди купівлі-продажу. Її ознаками є: забезпечення покупців правдивою інформацією щодо якостей товару (послуги), уникнення тиску на покупця з боку продавця, добровільне прийняття рішення щодо купівлі товару (послуги) з боку покупця. Неприпустимим у відносинах між продавцем і покупцем вважається шахрайство, тобто зумисне введення в оману з приводу важливих для учасника купівлі-продажу фактів. Етика бізнесу засуджує не лише намір обдурити, але й введення в оману внаслідок утримання певної інформації та недбалості у її викладенні. Серйозна небезпека щодо введення в оману покупців існує під час рекламної кампанії. Тому рекламуючи той чи інший товар (послугу), слід вживати чіткі і зрозумілі терміни та надавати чесну інформацію. Слід підкреслити, що продавець зобов’язаний надавати всію необхідну інформацію, вказувати на приховані дефекти своїх товарів (послуг). В свою чергу покупець також має дотримуватись певних правил. Він не повинен обман, силу чи емоційний вплив або психологічний тиск на продавця. Читайте також:
|
||||||||
|