Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Етапи реалізації Програми.

Передбачається реалізація Програми у три етапи.

На першому етапі – 2007 - 2010 роки, передбачається вирішити першочергові завдання:

· призупинити втрати біорізноманіття та погіршення стану природних екосистем, згідно рішень Київської резолюції (2003 р.) та Конференції Сторін Конвенції про біологічне різноманіття (Куала-Лумпур, 2004 р.);

· відпрацювати систему регулювання невиснажливого використання біоресурсів з урахуванням інтересів різних секторів економіки та місцевого населення;

· удосконалити правове забезпечення, зокрема, у частині врахування вимог щодо збереження біорізноманіття під час розроблення програм соціально-економічного розвитку регіонів та України;

· забезпечити гармонізацію українського законодавства у сфері збереження та невиснажливого використання біорізноманіття з європейським.

· розробити та запровадити проведення періодичного моніторингу стану впровадження Програми, коригування основних заходів.

На другому етапі - у 2011 – 2015 роки, передбачається забезпечити розширене відтворення біорізноманіття шляхом:

· удосконалення механізму управління збереженням та невиснажливим використанням біорізноманіття у складі єдиної екомережі України;

· створення мережі генетичних банків і центрів штучного розведення та реакліматизації рідкісних видів рослин і тварин і таких, що перебувають під загрозою зникнення;

· завершення створення інституційної системи управління збереженням і невиснажливим використанням біорізноманіття;

· завершення формування системи підвищення кваліфікації, екологічної освіти та просвіти;

· забезпечення провадження положень Конвенції про біорізноманіття;

· проведення періодичного моніторингу стану впровадження Програми, коригування основних заходів;

· завершення створення інфраструктури, необхідної для виконання Програми, коригування визначених нею завдань, забезпечення контролю за їх вирішенням.

 

На третьому етапі – у 2016 – 2025 роки, передбачається проведення періодичного моніторингу стану впровадження Програми, коригування основних заходів, поліпшення інфраструктури, необхідної для виконання Програми, коригування визначених нею завдань, забезпечення контролю за їх виконанням.

 

Розділ VI




Переглядів: 297

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.