Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Завдання 2. Складіть скоромовки з використанням фахової лексики.

Завдання 3. Наведіть приклад прямого й непрямого доказів.

 

Завдання 4. Напишіть оповідання (нарис, есе, вірш) фахового спрямування, у якому всі слова починалися з однієї літери.

 

Завдання 5. Аргументуйте або спростуйте рекомендацію “В Україні спілкуватися з іноземцями українською мовою (звісно, якщо вони нею хоч трохи володіють), а за кордоном – мовою країни перебування”.

 

Завдання 6. Проаналізуйте статтю Є. Дайненко «Теоретичні аспекти ефективності публічного виступу» (див. додаток).

Завдання 7. Створіть за допомогою Power Point автоматичну презентацію вашого фаху, яка б допомогла зацікавити, привернути увагу майбутніх абітурієнтів. Скористайтеся навідними питаннями.

Чим приваблює обрана професія?

Що вам відомо про цей фах? (історичний екскурс)

Наскільки ваша спеціальність актуальна сьогодні, у перспективі?

Якими якостями повинен володіти сучасний політолог.

Ким ви бачити себе в майбутньому?

 

Завдання 8. Підготуйте до виголошення промову на одну із запропонованих тем:

1. “Еміграція – зрада Батьківщині?!”

2. “Найкращий ритор усіх часів і народів”

3. “Якщо відмовляються від традицій, то користуються плагіатом”

4. “Чи потрібна українцям пам’ять про тридцять третій?”

5. “Чи вважаю я себе патріотом?”

 

! Пам’ятайте, що промова розрахована на п’ять хвилин, докази мають бути збалансованими, композиція чітко продуманою.

 

Проаналізуйте (в аудиторії) промову вашого одногрупника за таким планом:

1. Оцінювання з погляду комунікативних ознак культури мовлення.

2. Ясність і чіткість формулювання теми й тези виступу.

3. Характеристика вступу промови (традиційність/оригінальність, досягнення/недосягнення ефекту активізації уваги й зацікавленості, презентації теми, налаштування аудиторії на позитивне сприйняття).

4. Оцінювання з погляду володіння риторичними уміннями, навичками і прийомами (доведення, знаходження переконливих аргументів, їх доцільність, послідовність, володіння прийомами переконання, визначення моделі подання матеріалу).

5. Висновок: чи реалізовано головну мету промови? Власні думки й зауваження. Пропонована оцінка.

 

Порівняйте аналіз одногрупників із самоаналізом доповідача.




Переглядів: 590

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.