МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Завдання 2. Складіть скоромовки з використанням фахової лексики.Завдання 3. Наведіть приклад прямого й непрямого доказів.
Завдання 4. Напишіть оповідання (нарис, есе, вірш) фахового спрямування, у якому всі слова починалися з однієї літери.
Завдання 5. Аргументуйте або спростуйте рекомендацію “В Україні спілкуватися з іноземцями українською мовою (звісно, якщо вони нею хоч трохи володіють), а за кордоном – мовою країни перебування”.
Завдання 6. Проаналізуйте статтю Є. Дайненко «Теоретичні аспекти ефективності публічного виступу» (див. додаток). Завдання 7. Створіть за допомогою Power Point автоматичну презентацію вашого фаху, яка б допомогла зацікавити, привернути увагу майбутніх абітурієнтів. Скористайтеся навідними питаннями. Чим приваблює обрана професія? Що вам відомо про цей фах? (історичний екскурс) Наскільки ваша спеціальність актуальна сьогодні, у перспективі? Якими якостями повинен володіти сучасний політолог. Ким ви бачити себе в майбутньому?
Завдання 8. Підготуйте до виголошення промову на одну із запропонованих тем: 1. “Еміграція – зрада Батьківщині?!” 2. “Найкращий ритор усіх часів і народів” 3. “Якщо відмовляються від традицій, то користуються плагіатом” 4. “Чи потрібна українцям пам’ять про тридцять третій?” 5. “Чи вважаю я себе патріотом?”
! Пам’ятайте, що промова розрахована на п’ять хвилин, докази мають бути збалансованими, композиція чітко продуманою.
Проаналізуйте (в аудиторії) промову вашого одногрупника за таким планом: 1. Оцінювання з погляду комунікативних ознак культури мовлення. 2. Ясність і чіткість формулювання теми й тези виступу. 3. Характеристика вступу промови (традиційність/оригінальність, досягнення/недосягнення ефекту активізації уваги й зацікавленості, презентації теми, налаштування аудиторії на позитивне сприйняття). 4. Оцінювання з погляду володіння риторичними уміннями, навичками і прийомами (доведення, знаходження переконливих аргументів, їх доцільність, послідовність, володіння прийомами переконання, визначення моделі подання матеріалу). 5. Висновок: чи реалізовано головну мету промови? Власні думки й зауваження. Пропонована оцінка.
Порівняйте аналіз одногрупників із самоаналізом доповідача. Переглядів: 590 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|