Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ТЕМА 41. Фінансовий облік кредитів банків

План

Вступ

1. Сутність, види та порядок надання кредитів банків, значення і завдання їх обліку

2. Характеристика фінансово-господарської діяльності та постановки обліку на підприємстві (суб’єкті дослідження)

3. Документальне оформлення операцій по одержанню та погашенню кредитів банків

4. Синтетичний і аналітичний облік кредитних операцій

5. Відображення інформації про кредити банків у фінансовій звітності

6. Використання інформаційних технологій в обліку кредитних операцій

або

6. Напрями вдосконалення обліку кредитних операцій

Висновки та пропозиції

У вступі необхідно розкрити значення кредитних операцій в діяльності підприємства. Навести прізвища авторів, які досліджували вказану проблематику. Вказати мету та завдання, визначити об’єкт і суб’єкт, методи та інформаційну базу дослідження.

У першому питанні відповідно до законодавчих та нормативно-правових актів, П(С)БО, Міжнародних стандартів фінансової звітності, підручників з економіки, бухгалтерського та фінансового обліку, фінансів, матеріалів періодичних видань розкрити сутність кредитів банків, їх види, порядок надання, використання та погашення. Теоретичний матеріал необхідно підкріпити практичними даними суб’єкта дослідження: документами, які необхідні для укладання кредитної угоди, кредитного договору. Розкрити значення та завдання обліку кредитних операцій та контролю за раціональним використанням кредитних ресурсів.

У другому питанні розкрити особливості господарської діяльності досліджуваного підприємства, описати його організаційну структуру управління, структуру бухгалтерії, розподіл функцій працівників бухгалтерії, описати Наказ про облікову політику підприємства та форму бухгалтерського обліку. Показати динаміку діяльності підприємства в абсолютній сумі та розрахувати темпи росту й приросту за три останніх роки. Дати оцінку стану активів і пасивів підприємства, розрахувати показники його платоспроможності, ліквідності та рентабельності.

У третьому питанні розкрити значення та порядок документаль­ного оформлення кредитних операцій з одержання та погашення кредитів банків, з посиланням на практичні матеріали суб’єкта дослід­ження (виписки банку, розрахунки, бухгалтерські довідки).

У четвертому питанні описати порядок синтетичного та аналітичного обліку кредитних операцій з посиланням на практичні дані суб’єкта дослідження (Головна книга, реєстри аналітичного обліку за рахунками 50 «Довгострокові позики», 60 «Короткострокові позики»). Показати нетипову кореспонденцію або недоліки в обліку досліджуваного підприємства (див. розділ «Структура і правила оформлення роботи»).

У п’ятому питанні розкрити, в якій формі фінансової звітності та в яких статтях відображається інформація про заборгованість за кредитами банку.

У шостому питанні, залежно від вибору одного з двох запропонованих питань, розкрити:

- який порядок автоматизації обліку кредитних операцій;

- які технічні, методичні та організаційні напрями вдосконалення обліку кредитних операцій на підприємствах України (вдосконалення організації обліку, документального оформлення, складання реєстрів обліку або впровадження комп’ютерних технологій).

У висновках та пропозиціях узагальнити результати дослідження обліку кредитів банків і вказати напрями його удосконалення.

У додатки включити: витяг зі статуту підприємства; схему організаційної структури управління підприємством; Наказ про облікову політику підприємства; посадову інструкцію бухгалтера, що веде облік кредитних операцій; первинні документи; облікові реєстри за основними рахунками теми; Головну книгу; фінансову звітність за три роки.

 

Література: 1,6-11,16,17,19,21,23,24,25,27,30-33,35-37,40,43,44, 47,52,54,55,57,58,59,62,64,65,66,67,68,69,71,79,87,88,89,94,96,97,100, 103,105,114,127,128,131,133,134,135,137,139,140,142,143,146,148.

ТЕМА 42. Фінансовий облік поточних зобов’язань за розрахунками по податках і платежах до бюджету

План

Вступ

1. Сутність, види та функції податків (обов’язкових платежів) до бюджету, значення і завдання їх обліку

2. Характеристика фінансово-господарської діяльності та постановки обліку на підприємстві (суб’єкті дослідження)

3. Документальне оформлення розрахунків з бюджетом по податках і платежах

4. Синтетичний і аналітичний облік поточних зобов’язань за розрахунками по податках і платежах

5. Відображення інформації про поточні зобов’язання за розрахунками з бюджетом у фінансовій звітності

6. Використання інформаційних технологій в обліку поточних зобов’язань за розрахунками з бюджетом

або

6. Напрями вдосконалення обліку поточних зобов’язань за розрахунками з бюджетом

Висновки та пропозиції

 

У вступі необхідно розкрити значення поточних зобов’язань за розрахунками з бюджетом у діяльності підприємства. Навести прізвища авторів, які досліджували вказану проблематику. Вказати мету та завдання, визначити об’єкт і суб’єкт, методи та інформаційну базу дослідження.

У першому питанні слід використати підручники з економічної теорії, економіки, бухгалтерського та фінансового обліку, Податковий кодекс України і розкрити сутність податків, їх класифікацію, функції, розглянути завдання та значення обліку платежів до бюджету.

У другому питанні розкрити особливості господарської діяльності досліджуваного підприємства, описати його організаційну структуру управління, структуру бухгалтерії, розподіл функцій працівників бухгалтерії, описати Наказ про облікову політику підприємства та форму бухгалтерського обліку. Показати динаміку діяльності підприємства в абсолютній сумі та розрахувати темпи росту й приросту за три останніх роки. Дати оцінку стану активів і пасивів підприємства, розрахувати показники його платоспроможності, ліквідності та рентабельності.

У третьому питанні описати, які первинні документи є підставою для нарахування податків (обов’язкових платежів) до бюджету (товарні документи, звіт про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт, акти виконаних робіт, розрахунково-платіжні відомості – для підтвердження доходів і витрат, податкові накладні, чеки, Реєстр виданих та отриманих податкових накладних – для нарахування ПДВ, бухгалтерські довідки та розрахунки – для нарахування інших видів податків та зборів, платіжні доручення – при перерахуванні заборгованості до бюджету тощо). Теоретичний матеріал пов’язати з практичним даними діяльності підприємства.

У четвертому питанні розкрити синтетичний та аналітичний облік поточних зобов’язань за розрахунками по податках та платежах до бюджету (по податку на прибуток, нарахуванню податкового кредиту і податкового зобов’язання з ПДВ, утриманню податку на доходи фізичних осіб, збору за першу реєстрацію транспортного засобу, платі за землю, єдиному соціальному внеску). Зазначити, як відображаються відстрочені податкові активи і зобов’язання з податку на прибуток; порядок виникнення податкового кредиту і зобов’язання з податку на додану вартість. Описати пільги працівників підприємства за податком на доходи фізичних осіб. Показати нетипову кореспонденцію або недоліки в обліку досліджуваного підприємства (див. розділ «Структура і правила оформлення роботи»).

У п’ятому питанні розкрити, в яких формах фінансової звітності та в яких статтях відображається інформація про заборгованість за податками і платежами перед бюджетом.

У шостому питанні, залежно від вибору одного з двох запропонованих питань, розкрити:

- який порядок автоматизації обліку розрахунків з бюджетом;

- які технічні, методичні та організаційні напрями вдосконалення обліку розрахунків з бюджетом на підприємствах України (вдосконалення організації обліку, документального оформлення, складання реєстрів обліку або впровадження комп’ютерних технологій).

У висновках та пропозиціях узагальнити результати дослідження обліку розрахунків з бюджетом і вказати напрями його удосконалення.

У додатки включити: витяг зі статуту підприємства; схему організаційної структури управління підприємством; Наказ про облікову політику підприємства; посадову інструкцію бухгалтера, що веде облік розрахунків з бюджетом; первинні документи; Реєстр виданих та отриманих податкових накладних; Книги (відомості) доходів і витрат в податковому обліку; облікові реєстри за основними рахунками теми; Головну книгу; фінансову звітність за три роки; податкову звітність.

Література: 1,6-11,16,17,19,21,23,24,25,27,30-33,35-37,38,40,43,44, 47,52,54,55,57,58,59,62,64,65,66,67,68,69,71,79,87,88,89,94,95,96,97, 100,102,103,105,109,114,118,127,128,131,133,134,135,137,139,140,142,143,146,148.

ТЕМА 43. Фінансовий облік поточних
зобов’язань за розрахунками зі страхування

План

Вступ

1. Види розрахунків за страхуванням, значення і завдання їх обліку

2. Характеристика фінансово-господарської діяльності та постановки обліку на підприємстві (суб’єкті дослідження)

3. Порядок обчислення єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування

4. Синтетичний і аналітичний облік поточних зобов’язань за розрахунками зі страхування

5. Відображення інформації про поточні зобов’язання за розрахунками за розрахунками зі страхування у фінансовій звітності

6. Використання інформаційних технологій в обліку поточних зобов’язань за розрахунками зі страхування

або

6. Напрями вдосконалення обліку поточних зобов’язань за розрахунками зі страхування

Висновки та пропозиції

У вступі необхідно розкрити значення поточних зобов’язань за розрахунками зі страхування у діяльності підприємства. Навести прізвища авторів, які досліджували вказану проблематику. Вказати мету та завдання, визначити об’єкт і суб’єкт, методи та інформаційну базу дослідження.

У першому питанні відповідно до Законів України «Основи законодавства України про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» та «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» розглянути сутність загальнообов'язкового державного соціального страхування, його види та принципи, склад застрахованих осіб, страхувальників та страховиків, об’єкт страхування та види цільових фондів. Розглянути завдання та значення обліку розрахунків за страхуванням.

У другому питанні розкрити особливості господарської діяльності досліджуваного підприємства, описати його організаційну структуру управління, структуру бухгалтерії, розподіл функцій працівників бухгалтерії, описати Наказ про облікову політику підприємства та форму бухгалтерського обліку. Показати динаміку діяльності підприємства в абсолютній сумі та розрахувати темпи росту й приросту за три останніх роки. Дати оцінку стану активів і пасивів підприємства, розрахувати показники його платоспроможності, ліквідності та рентабельності.

У третьому питанні відповідно до Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування розкрити особливості обчислення єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування. Вказати, до якого класу професійного ризику відноситься підприємство, що є базовим для виконання курсової роботи. Визначити максимальну величину витрат на оплату праці, з якої справляються страхові внески.

У четвертому питанні розкрити синтетичний та аналітичний облік поточних зобов’язань за розрахунками зі страхування (нарахування та утримання єдиного соціального внеску, розрахунки за соціальним страхуванням, індивідуальним страхуванням та страхуванням майна). Показати нетипову кореспонденцію або недоліки в обліку досліджуваного підприємства (див. розділ «Структура і правила оформлення роботи»).

У п’ятому питанні розкрити, в яких формах фінансової звітності та в яких статтях відображається інформація про розрахунки та витрати на страхування.

У шостому питанні, залежно від вибору одного з двох запропонованих питань, розкрити:

- який порядок автоматизації обліку розрахунків за страхуванням;

- які технічні, методичні та організаційні напрями вдосконалення обліку розрахунків за страхуванням (вдосконалення організації обліку, документального оформлення, складання реєстрів обліку або впровадження комп’ютерних технологій).

У висновках та пропозиціях узагальнити результати дослідження обліку розрахунків за страхуванням і вказати напрями його удосконалення.

У додатки включити: витяг зі статуту підприємства; схему організаційної структури управління підприємством; Наказ про облікову політику підприємства; посадову інструкцію бухгалтера, що веде облік розрахунків за страхуванням; первинні документи; облікові реєстри за основними рахунками теми; Головну книгу; фінансову звітність за три роки; спеціальну звітність.

Література: 1,6-11,16,17,19,21,23,24,25,27,30-33,35-37,38,40,44, 47,52,54,55,57,58,59,62,64,65,66,67,68,69,71,79,87,88,89,94,96,97,100, 103,105,108,114,119,122,127,128,131,133,134,135,137,139,140,142,143,

146,148.

 

ТЕМА 44. Фінансовий облік розрахунків з оплати
праці на підприємствах

План

Вступ

1. Сутність та види заробітної плати, форми та системи оплати праці, значення і завдання обліку розрахунків за виплатами працівникам

2. Характеристика фінансово-господарської діяльності та постановки обліку на підприємстві (суб’єкті дослідження)

3. Порядок оплати праці та документальне оформлення розрахунків з працівниками

4. Синтетичний і аналітичний облік нарахування заробітної плати працівникам

5. Синтетичний і аналітичний облік утримань із заробітної плати та нарахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування

6. Відображення інформації про розрахунки за виплатами працівникам у фінансовій звітності

7. Використання інформаційних технологій в обліку розрахунків за виплатами працівникам

або

7. Напрями вдосконалення обліку розрахунків за виплатами працівникам

Висновки та пропозиції

У вступі необхідно розкрити значення розрахунків з оплати праці у діяльності підприємства. Навести прізвища авторів, які досліджували вказану проблематику. Вказати мету та завдання, визначити об’єкт і суб’єкт, методи та інформаційну базу дослідження.

У першому питанні розкрити сутність та види заробітної плати, основні завдання обліку трудових витрат відповідно до Законів України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» і «Про оплату праці». Охарактеризувати основні форми і системи оплати праці.

У другому питанні розкрити особливості господарської діяльності досліджуваного підприємства, описати його організаційну структуру управління, структуру бухгалтерії, розподіл функцій працівників бухгалтерії, описати Наказ про облікову політику підприємства та форму бухгалтерського обліку. Показати динаміку діяльності підприємства в абсолютній сумі та розрахувати темпи росту й приросту за три останніх роки. Дати оцінку стану активів і пасивів підприємства, розрахувати показники його платоспроможності, ліквідності та рентабельності.

У третьому питанні розкрити порядок оплати праці окремих категорій працівників підприємства, зазначити, якими документами оформлюється нарахування заробітної плати (табель, розрахунково-платіжна відомість, платіжна відомість, особовий рахунок тощо), проаналізувати правильність документального оформлення операцій на прикладі конкретного підприємства.

У четвертому питанні навести бухгалтерські проведення з нарахування заробітної плати, відпускних, лікарняних. Вказати на відображення цих операцій в реєстрах аналітичного і синтетичного обліку.

У п’ятому питанні навести бухгалтерські проведення утримань із заробітної плати: податку на доходи фізичних осіб, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Відобразити на рахунках проведення на нарахування єдиного внеску на загально-обов’язкове державне соціальне страхування від фонду оплати праці. Вказати, як відображаються ці операції у реєстрах аналітичного і синтетичного обліку на досліджуваному підприємстві.

У четвертому та п’ятому питаннях показати нетипову кореспон-денцію або недоліки в обліку досліджуваного підприємства (див. розділ «Структура і правила оформлення роботи»).

У шостому питанні розкрити, в яких формах фінансової звітності та в яких статтях відображається інформація про розрахунки за виплатами працівникам.

У сьомому питанні, залежно від вибору одного з двох запропонованих питань, розкрити:

- який порядок автоматизації обліку розрахунків з оплати праці;

- які технічні, методичні та організаційні напрями вдосконалення обліку розрахунків з оплати праці (вдосконалення організації обліку, документального оформлення, складання реєстрів обліку або впровадження комп’ютерних технологій).

У висновках та пропозиціях узагальнити результати дослідження обліку розрахунків з оплати праці і вказати напрями його удосконалення.

У додатки включити: витяг зі статуту підприємства; схему організаційної структури управління підприємством; Наказ про облікову політику підприємства; посадову інструкцію бухгалтера, що веде облік розрахунків з оплати праці; первинні документи; облікові реєстри за основними рахунками теми; Головну книгу; фінансову звітність за три роки; спеціальну та податкову звітність.

 

Література: 1,6-11,16,17,19,21,23,24,25,27,30-33,35-37,40,43,44, 47,48,52,54,55,57,58,59,60,62,64,65,66,67,68,69,71,79,87,88,89,94,95,96,97,100,103,105,106,112,114,115,119,120,127,128,131,133,134,135,137, 139,140,142,143,146,148.

ТЕМА 45. Фінансовий облік витрат діяльності підприємства торгівлі

План

Вступ

1. Сутність, визнання та класифікація витрат, значення і завдання їх обліку

2. Характеристика фінансово-господарської діяльності та постановки обліку на підприємстві (суб’єкті дослідження)

3. Синтетичний і аналітичний облік витрат операційної діяльності

4. Синтетичний і аналітичний облік витрат фінансової діяльності

5. Синтетичний і аналітичний облік витрат інвестиційної діяльності та надзвичайних подій

6. Відображення інформації про витрати підприємства у фінансовій звітності

7. Використання інформаційних технологій в обліку витрат

або

7. Напрями вдосконалення обліку витрат

Висновки та пропозиції

У вступі необхідно розкрити значення витрат у діяльності підприємства. Навести прізвища авторів, які досліджували вказану проблематику. Вказати мету та завдання, визначити об’єкт і суб’єкт, методи та інформаційну базу дослідження.

У першому питанні розкрити сутність та критерії визнання витрат, їх види відповідно до П(С)БО 16 «Витрати», Міжнародних стандартів фінансової звітності, підручників з економічної економіки, бухгал-терського та фінансового обліку, матеріалів періодичних видань, авторефератів дисертацій. Розглянути основні завдання та значення обліку витрат відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».

У другому питанні розкрити особливості господарської діяльності досліджуваного підприємства, описати його організаційну структуру управління, структуру бухгалтерії, розподіл функцій працівників бухгалтерії, описати Наказ про облікову політику підприємства та форму бухгалтерського обліку. Показати динаміку діяльності підприємства в абсолютній сумі та розрахувати темпи росту й приросту за три останніх роки. Дати оцінку стану активів і пасивів підприємства, розрахувати показники його платоспроможності, ліквідності та рентабельності.

У третьому питанні дати характеристику рахунків та розкрити синтетичний і аналітичний облік адміністративних витрат, витрат на збут та інших операційних витрат. Зазначити, який клас рахунків для обліку витрат застосовується на досліджуваному підприємстві. Вказати, як відображаються господарські операції в реєстрах аналітичного і синтетичного обліку досліджуваного підприємства.

У четвертому питанні дати характеристику рахунків та розкрити синтетичний і аналітичний облік відсотків за кредит, витрат з випуску, утримання і обігу власних цінних паперів підприємства; операцій фінансового лізингу. Вказати, як вони відображаються в реєстрах аналітичного і синтетичного обліку.

У п’ятому питанні дати характеристику рахунків та розкрити синтетичний і аналітичний облік витрат інвестиційної діяльності та надзвичайних подій. Вказати, як відображаються такі операції на рахунках та в реєстрах аналітичного і синтетичного обліку підприємства.

У третьому-п’ятому питаннях показати нетипову кореспонденцію або недоліки в обліку досліджуваного підприємства (див. розділ «Структура і правила оформлення роботи»).

У шостому питанні розкрити, в яких формах фінансової звітності та в яких статтях відображається інформація про витрати діяльності.

У сьомому питанні, залежно від вибору одного з двох запропонованих питань, розкрити:

- який порядок автоматизації обліку витрат діяльності;

- які технічні, методичні та організаційні напрями вдосконалення обліку витрат діяльності (вдосконалення організації обліку, документального оформлення, складання реєстрів обліку або впровадження комп’ютерних технологій).

У висновках та пропозиціях узагальнити результати дослідження обліку витрат діяльності і вказати напрями його удосконалення.

У додатки включити: витяг зі статуту підприємства; схему організаційної структури управління підприємством; Наказ про облікову політику підприємства; посадову інструкцію бухгалтера, що веде облік витрат діяльності; первинні документи; облікові реєстри за основними рахунками теми; Головну книгу; фінансову звітність за три роки.

 

Література: 1,6-11,16,17,19,21,23,24,25,27,30-33,35-37,40,43,44, 47,52,54,55,57,58,59,62,63,64,65,66,67,68,69,71,79,87,88,89,94,96,97, 100,103,105,127,128,131,133,134,137,139,140,142,143,146,148.

ТЕМА 46. Фінансовий облік витрат діяльності виробничих підприємств (за галузями діяльності)

План

Вступ

1. Сутність, визнання та класифікація витрат, значення і завдання їх обліку

2. Характеристика фінансово-господарської діяльності та постановки обліку на підприємстві (суб’єкті дослідження)

3. Синтетичний і аналітичний облік витрат операційної діяльності

4. Синтетичний і аналітичний облік витрат фінансової діяльності

5. Синтетичний і аналітичний облік витрат інвестиційної діяльності та надзвичайних подій

6. Відображення інформації про витрати підприємства у фінансовій звітності

7. Використання інформаційних технологій в обліку витрат діяльності

або

7. Напрями вдосконалення обліку витрат діяльності

Висновки та пропозиції

У вступі необхідно розкрити значення витрат у діяльності підприємства. Навести прізвища авторів, які досліджували вказану проблематику. Вказати мету та завдання, визначити об’єкт і суб’єкт, методи та інформаційну базу дослідження.

У першому питанні розкрити сутність та критерії визнання витрат, їх види відповідно до П(С)БО 16 «Витрати», Міжнародних стандартів фінансової звітності, підручників з економічної економіки, бухгалтерського та фінансового обліку, матеріалів періодичних видань, авторефератів дисертацій. Розглянути основні завдання та значення обліку витрат відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».

У другому питанні розкрити особливості господарської діяльності досліджуваного підприємства, описати його організаційну структуру управління, структуру бухгалтерії, розподіл функцій працівників бухгалтерії, описати Наказ про облікову політику підприємства та форму бухгалтерського обліку. Показати динаміку діяльності підприємства в абсолютній сумі та розрахувати темпи росту й приросту за три останніх роки. Дати оцінку стану активів і пасивів підприємства, розрахувати показники його платоспроможності, ліквідності та рентабельності.

У третьому питанні дати характеристику рахунків та розкрити синтетичний і аналітичний облік адміністративних витрат, витрат на збут та інших операційних витрат. Зазначити, який клас рахунків для обліку витрат застосовується на досліджуваному підприємстві. Вказати, як відображаються господарські операції в реєстрах аналітичного і синтетичного обліку досліджуваного підприємства.

У четвертому питанні дати характеристику рахунків та розкрити синтетичний і аналітичний облік відсотків за кредит, витрат з випуску, утримання і обігу власних цінних паперів підприємства; операцій фінансового лізингу. Вказати, як вони відображаються в реєстрах аналітичного і синтетичного обліку.

У п’ятому питанні дати характеристику рахунків та розкрити синтетичний і аналітичний облік витрат інвестиційної діяльності та надзвичайних подій. Вказати, як відображаються такі операції на рахунках та в реєстрах аналітичного і синтетичного обліку підприємства.

У третьому-п’ятому питаннях показати нетипову кореспонденцію або недоліки в обліку досліджуваного підприємства (див. розділ «Структура і правила оформлення роботи»).

У шостому питанні розкрити, в яких формах фінансової звітності та в яких статтях відображається інформація про витрати діяльності.

У сьомому питанні, залежно від вибору одного з двох запропонованих питань, розкрити:

- який порядок автоматизації обліку витрат діяльності;

- які технічні, методичні та організаційні напрями вдосконалення обліку витрат діяльності (вдосконалення організації обліку, документального оформлення, складання реєстрів обліку або впровадження комп’ютерних технологій).

У висновках та пропозиціях узагальнити результати дослідження обліку витрат діяльності і вказати напрями його удосконалення.

У додатки включити: витяг зі статуту підприємства; схему організаційної структури управління підприємством; Наказ про облікову політику підприємства; посадову інструкцію бухгалтера, що веде облік витрат діяльності; первинні документи; облікові реєстри за основними рахунками теми; Головну книгу; фінансову звітність за три роки.

Література: 1,6-11,16,17,19,21,23,24,25,27,30-33,35-37,40,43, 44,47,52,54,55,57,58,59,62,64,65,66,67,68,69,71,79,87,88,89,94,96,97, 100,103,105,127,128,131,133,134,137,139,140,142,143,146,148.

 

ТЕМА 47. Формування та облік фінансових
результатів підприємств (за галузями діяльності)

План

Вступ

1. Сутність, види та порядок формування фінансових результатів, значення і завдання їх обліку

2. Характеристика фінансово-господарської діяльності та постановки обліку на підприємстві (суб’єкті дослідження)

3. Синтетичний і аналітичний облік доходів від звичайної діяльності і надзвичайних подій

4. Синтетичний і аналітичний облік витрат звичайної діяльності і надзвичайних подій

5. Синтетичний і аналітичний облік фінансових результатів від звичайної діяльності і надзвичайних подій

6. Відображення інформації про фінансові результати підприємства у фінансовій звітності

7. Використання інформаційних технологій в обліку фінансових результатів підприємств

або

7. Напрями вдосконалення обліку фінансових результатів підприємств

Висновки та пропозиції

У вступі необхідно розкрити значення фінансових результатів у діяльності підприємства. Навести прізвища авторів, які досліджували вказану проблематику. Вказати мету та завдання, визначити об’єкт і суб’єкт, методи та інформаційну базу дослідження.

У першому питанні визначити поняття та види фінансового результату; порядок його формування від операційної діяльності, фінансових операцій, інвестиційної діяльності, надзвичайних подій. Розглянути основні завдання та значення обліку фінансових результатів відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».

У другому питанні розкрити особливості господарської діяльності досліджуваного підприємства, описати його організаційну структуру управління, структуру бухгалтерії, розподіл функцій працівників бухгалтерії, описати Наказ про облікову політику підприємства та форму бухгалтерського обліку. Показати динаміку діяльності підприємства в абсолютній сумі та розрахувати темпи росту й приросту за три останніх роки. Дати оцінку стану активів і пасивів підприємства, розрахувати показники його платоспроможності, ліквідності та рентабельності.

У третьому питанні навести основні бухгалтерські проведення з відображення доходу від реалізації товарів (готової продукції, робіт, послуг); доходів від іншої операційної діяльності, фінансової, інвестиційної та надзвичайних подій. Зазначити, як відображаються ці операції в реєстрах аналітичного і синтетичного обліку підприємства.

У четвертому питанні навести основні бухгалтерські проведення з відображення собівартості реалізації товарів (готової продукції, робіт, послуг); витрат від іншої операційної діяльності, фінансової, інвестиційної та надзвичайних подій. Зазначити, як відображаються ці операції в реєстрах аналітичного і синтетичного обліку.

У п’ятому питанні розкрити особливості закриття рахунків з обліку доходів і витрат звичайної діяльності та надзвичайних подій та визначення прибутку (збитку) з подальшим його включенням до складу нерозподіленого прибутку (непокритого збитку).

У третьому-п’ятому питаннях показати нетипову кореспонденцію або недоліки в обліку досліджуваного підприємства (див. розділ «Структура і правила оформлення роботи»).

У шостому питанні розкрити, в яких формах фінансової звітності та в яких статтях відображається інформація про фінансові результати.

У сьомому питанні, залежно від вибору одного з двох запропонованих питань, розкрити:

- який порядок автоматизації обліку фінансових результатів;

- які технічні, методичні та організаційні напрями вдосконалення обліку фінансових результатів (вдосконалення організації обліку, документального оформлення, складання реєстрів обліку або впровадження комп’ютерних технологій).

У висновках та пропозиціях узагальнити результати дослідження обліку фінансових результатів і вказати напрями його удосконалення.

У додатки включити: витяг зі статуту підприємства; схему організаційної структури управління підприємством; Наказ про облікову політику підприємства; посадову інструкцію бухгалтера, що веде облік фінансових результатів; первинні документи; облікові реєстри за основними рахунками теми; Головну книгу; фінансову звітність за три роки.

Література: 1,6-11,16,17,19,21,23,24,25,27,30-33,35-37,40,43,44,47, 52,54,55,57,58,59,62,64,65,66,67,68,69,71,79,87,88,89,94,96,97,100,103,105,127,128,131,133,134,137,139,140,142,143,146,148.

 

 

ТЕМА 48. Фінансовий облік доходів і витрат автотранспортних підприємств

План

Вступ

1. Сутність, визнання, оцінка та класифікація доходів і витрат, значення та завдання їх обліку в автотранспортних підприємствах

2. Характеристика фінансово-господарської діяльності та постановки обліку на підприємстві (суб’єкті дослідження)

3. Синтетичний і аналітичний облік доходів автотранспортних підприємств

4. Синтетичний і аналітичний облік витрат автотранспортних підприємств

5. Відображення інформації про доходи та витрати автотранспортних підприємств у фінансовій звітності

6. Використання інформаційних технологій в обліку доходів і витрат автотранспортних підприємств

або

6. Напрями вдосконалення обліку доходів і витрат автотранс-портних підприємств

Висновки та пропозиції

У вступі необхідно розкрити значення доходів і витрат у діяльності автотранспортних підприємств. Навести прізвища авторів, які досліджували вказану проблематику. Вказати мету та завдання, визначити об’єкт і суб’єкт, методи та інформаційну базу дослідження.

У першому питанні розкрити сутність доходів відповідно до П(С)БО 15 «Дохід» та витрат відповідно до П(С)БО 16 «Витрати». Розглянути умови їх визнання та особливості оцінки відповідно до П(С)БО, Міжнародних стандартів фінансової звітності, підручників з бухгалтерського та фінансового обліку, матеріалів періодичних видань, авторефератів дисертацій. Розглянути основні завдання та значення обліку доходів та витрат відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».

У другому питанні розкрити особливості господарської діяльності досліджуваного підприємства, описати його організаційну структуру управління, структуру бухгалтерії, розподіл функцій працівників бухгалтерії, описати Наказ про облікову політику підприємства та форму бухгалтерського обліку. Показати динаміку діяльності підприємства в абсолютній сумі та розрахувати темпи росту й приросту за три останніх роки. Дати оцінку стану активів і пасивів підприємства, розрахувати показники його платоспроможності, ліквідності та рентабельності.

У третьому питанні розкрити порядок обліку доходів звичайної діяльності та надзвичайних подій автотранспортних підприємств (дохід від надання автотранспортних послуг; операційної оренди транспортних засобів; отримані суми пені, штрафних санкцій; доході від безоплатного отримання оборотних активів). Розглянути особливості їх відображення у реєстрах аналітичного і синтетичного обліку досліджуваного підприємства.

У четвертому питанні розкрити порядок обліку витрат звичайної діяльності та надзвичайних подій автотранспортних підприємств. Розглянути особливості їх відображення у реєстрах аналітичного і синтетичного обліку.

У третьому та четвертому питаннях показати нетипову кореспонденцію або недоліки в обліку досліджуваного підприємства (див. розділ «Структура і правила оформлення роботи»).

У п’ятому питанні розкрити, в яких формах фінансової звітності та в яких статтях відображається інформація про доходи та витрати.

У шостому питанні, залежно від вибору одного з двох запропонованих питань, розкрити:

- який порядок автоматизації обліку доходів і витрат автотранспортних підприємств;

- які технічні, методичні та організаційні напрями вдосконалення обліку доходів і витрат автотранспортних підприємств України (вдосконалення організації обліку, документального оформлення, складання реєстрів обліку або впровадження комп’ютерних технологій).

У висновках та пропозиціях узагальнити результати дослідження обліку доходів і витрат автотранспортних підприємств і вказати напрями його удосконалення.

У додатки включити: витяг зі статуту підприємства; схему організаційної структури управління підприємством; Наказ про облікову політику підприємства; посадову інструкцію бухгалтера, що веде облік доходів і витрат; первинні документи; облікові реєстри за основними рахунками теми; Головну книгу; фінансову звітність за три роки.

Література: 1,6-11,16,17,19,21,23,24,25,27,30-33,35-37,40,43,44,47, 52,54,55,57,58,59,62,64,65,66,67,68,69,71,79,83,87,88,89,94,96,97,100,103, 105,127,128,131,133,134,137,139,140,142,143,146,148.

 

 

ТЕМА 49. Фінансовий облік витрат
будівельних підприємств

План

Вступ

1. Сутність, визнання, оцінка та класифікація витрат за будівельним контрактом, значення та завдання їх обліку

2. Характеристика фінансово-господарської діяльності та постановки обліку на підприємстві (суб’єкті дослідження)

3. Документальне оформлення та облік витрат будівельних підприємств

4. Відображення інформації про витрати будівельних підприємств у фінансовій звітності

5. Використання інформаційних технологій в обліку витрат будівельних підприємств

або

5. Напрями вдосконалення обліку витрат будівельних підприємств

Висновки та пропозиції

У вступі необхідно розкрити значення будівельної галузі для розвитку економіки України. Навести прізвища авторів, які досліджували вказану проблематику. Вказати мету та завдання, визначити об’єкт і суб’єкт, методи та інформаційну базу дослідження.

У першому питанні звернути увагу на особливості будівельного виробництва та їх вплив на побудову системи бухгалтерського обліку, на необхідність налагодження ефективності господарювання. Розгля­нути види будівельних контрактів, вимоги до визнання, оцінки, класифікації витрат впродовж виконання будівельного контракту відповідно до П(С)БО 18 «Будівельні контракти», навести огляд нормативно-правових актів, якими регламентується облік будівельних підприємств. Розкриваючи значення та завдання обліку витрат будівельних підприємств, необхідно зважити на те, що облік цих об’єктів є одним із найбільш складних і трудомістких. Дані обліку витрат дозволяють простежити дотримання встановлених нормативів, планів, кошторисів і дають багатий матеріал для економічного аналізу та пошуку резервів зниження витрат будівництва. Облік витрат будівельних підприємств варто організувати так, щоб була можливість виявлення результатів діяльності окремих виробничих ланок будівельних організацій.

У другому питанні розкрити особливості господарської діяльності досліджуваного підприємства, описати його організаційну структуру управління, структуру бухгалтерії, розподіл функцій працівників бухгалтерії, описати Наказ про облікову політику підприємства та форму бухгалтерського обліку. Показати динаміку діяльності підприємства в абсолютній сумі та розрахувати темпи росту й приросту за три останніх роки. Дати оцінку стану активів і пасивів підприємства, розрахувати показники його платоспроможності, ліквідності та рентабельності.

У третьому питанні документальне оформлення, синтетичний та аналітичний облік витрат будівельного підприємства розкрити на прикладі суб’єкта дослідження. Особливу увагу приділити висвітленню складових собівартості продукції та відображенню їх в обліку, а також порядку визначення виробничої собівартості та собівартості реалізації. Навести типові господарські операції та кореспонденцію рахунків з обліку витрат. Вказати, які регістри аналітичного обліку використовуються для обліку витрат на досліджуваному підприємстві, що прийнято за базу розподілу загальновиробничих витрат. Розкрити порядок обліку адміністративних, збутових та інших витрат. Показати нетипову кореспонденцію або недоліки в обліку досліджуваного підприємства (див. розділ «Структура і правила оформлення роботи»).

У четвертому питанні розкрити, в яких формах фінансової звітності та в яких статтях відображається інформація про витрати будівельних підприємств.

У шостому питанні, залежно від вибору одного з двох запропонованих питань, розкрити:

- який порядок автоматизації обліку витрат будівельних підприємств;

- які технічні, методичні та організаційні напрями вдосконалення обліку витрат будівельних підприємств (вдосконалення організації обліку, документального оформлення, складання реєстрів обліку або впровадження комп’ютерних технологій).

У висновках та пропозиціях узагальнити результати дослідження обліку витрат будівельних підприємств і вказати напрями його удосконалення.

У додатки включити: витяг зі статуту підприємства; схему організаційної структури управління підприємством; Наказ про облікову політику підприємства; посадову інструкцію бухгалтера, що веде облік витрат; первинні документи; облікові реєстри за основними рахунками теми; Головну книгу; фінансову звітність за три роки.

Література: 1,6-11,16,17,19,21,23,24,25,27,30-33,35-37,40,43,44, 47,52,54,55,57,58,59,62,64,65,66,67,68,69,71,79,84,87,88,89,94,96,97, 100,103,105,127,128,131,133,134,137,139,140,142,143,146,148.

 

 

ТЕМА 50. Фінансовий облік експортних та імпортних операцій спільних підприємств

План

Вступ

1. Сутність експортно-імпортних операцій, значення і завдання їх обліку на спільних підприємствах

2. Характеристика фінансово-господарської діяльності та постановки обліку на підприємстві (суб’єкті дослідження)

3. Документальне оформлення експортних та імпортних операцій

4. Синтетичний і аналітичний облік експортних та імпортних операцій

5. Відображення експортних та імпортних операцій у фінансовій звітності

6. Використання інформаційних технологій в обліку експортних та імпортних операцій спільних підприємств

або

6. Напрями вдосконалення обліку експортних та імпортних операцій спільних підприємств

Висновки та пропозиції

У вступі необхідно розкрити значення експортно-імпортних операцій для розвитку економіки України. Навести прізвища авторів, які досліджували вказану проблематику. Вказати мету та завдання, визначити об’єкт і суб’єкт, методи та інформаційну базу дослідження.

У першому питанні розкрити значення і завдання обліку експортно-імпортних операцій відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Звернути увагу на відповідальність підприємств за несвоєчасне отримання грошових коштів від іноземного партнера за відвантажені на експорт товарно-матеріальні цінності, надані послуги. Зазначити, які операції відносяться до імпортних, які обмеження існують щодо них. Розкрити сутність експорту, види експортних операцій, формування вартості експортних товарів, готової продукції, послуг.

У другому питанні розкрити особливості господарської діяльності досліджуваного підприємства, описати його організаційну структуру управління, структуру бухгалтерії, розподіл функцій працівників бухгалтерії, описати Наказ про облікову політику підприємства та форму бухгалтерського обліку. Показати динаміку діяльності підприємства в абсолютній сумі та розрахувати темпи росту й приросту за три останніх роки. Дати оцінку стану активів і пасивів підприємства, розрахувати показники його платоспроможності, ліквідності та рентабельності.

У третьому питанні розкрити порядок документального оформ­лення експортних та імпортних операцій. Включити в додатки екс­портну угоду, вантажну митну декларацію, транспортну накладну, рахунок-фактуру, платіжні документи на перерахування митних платежів; імпортний контракт, акт експертизи торгово-промислової палати України, вантажну митну декларацію на ввезення товарно-матеріальних цінностей, платіжні документи на перерахування податку на додану вартість, акцизного податку, мита, митних зборів, попередньої оплати нерезиденту.

У четвертому питанні навести бухгалтерські проведення щодо здійснення експортних та імпортних операцій. Включити в додатки реєстри аналітичного та синтетичного обліку, що застосовується на обраному підприємстві. Показати нетипову кореспонденцію або недоліки в обліку досліджуваного підприємства (див. розділ «Структура і правила оформлення роботи»).

У п’ятому питанні розкрити, в яких формах фінансової звітності та в яких статтях відображається інформація про експортні та імпортні операції спільних підприємств.

У шостому питанні, залежно від вибору одного з двох запропонованих питань, розкрити:

- який порядок автоматизації обліку експортних та імпортних операцій спільних підприємств;

- які технічні, методичні та організаційні напрями вдосконалення обліку експортних та імпортних операцій спільних підприємств (вдосконалення організації обліку, документального оформлення, складання реєстрів обліку або впровадження комп’ютерних технологій).

У висновках та пропозиціях узагальнити результати дослідження обліку експортних та імпортних операцій спільних підприємств і вказати напрями його удосконалення.

У додатки включити: витяг зі статуту підприємства; схему організаційної структури управління підприємством; Наказ про облікову політику підприємства; посадову інструкцію бухгалтера, що веде облік експортних та імпортних операцій; первинні документи; облікові реєстри за основними рахунками теми; Головну книгу; фінансову звітність за три роки.

Література: 1,6-11,16,17,19,21,23,24,25,27,30-33,35-37,40,43,44,47, 52,54,55,57,58,59,62,64,65,66,67,68,69,71,79,87,88,89,94,96,97,100,103, 105,127,128,131,133,134,137,139,140,142,143,146,148.

ТЕМА 51. Фінансовий облік касових операцій в установах банків

План

Вступ

1. Організація касової роботи банку, значення та завдання обліку касових операцій

2. Характеристика фінансово-господарської діяльності та постановки обліку на підприємстві (суб’єкті дослідження)

3. Синтетичний і аналітичний облік операцій з грошовими коштами

4. Порядок оформлення та облік результатів інвентаризації в касі банку

5. Порядок обліку, зберігання і видачі бланків суворої звітності

6. Використання інформаційних технологій в обліку касових операцій в установах банків

або

6. Напрями вдосконалення обліку касових операцій в установах банків

Висновки та пропозиції

У вступі необхідно розкрити значення касових операцій банків для розвитку економіки України. Навести прізвища авторів, які досліджували вказану проблематику. Вказати мету та завдання, визначити об’єкт і суб’єкт, методи та інформаційну базу дослідження.

У першому питанні висвітлити порядок організації касових опе­рацій в установі банку. Зазначити, як організовано прийом готівкових коштів, видачу грошових коштів на виплату заробітної плати, на від­рядження. Розкрити значення і завдання обліку касових операцій в контексті Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Навести приклади контролю за здійсненням касових операцій.

У другому питанні охарактеризувати банківську установу, за матеріалами якої виконується курсова робота, описати організаційну структуру управління. Показати динаміку діяльності банку в абсолютній сумі та розрахувати темпи росту й приросту за три останніх роки.

У третьому питанні охарактеризувати план рахунків, що викорис­товується банківськими установами. Навести приклади господарських операцій з грошовими коштами, відображення їх на рахунках бухгал­терського обліку, в реєстрах аналітичного і синтетичного обліку.

У четвертому питанні зазначити порядок і терміни проведення інвентаризації в касі банківської установи. Відобразити на рахунках нестачу або надлишок грошових коштів, проаналізувати обставини їх виникнення. Вказати на відповідальність матеріально-відповідальних осіб за нестачу готівки в касі.

У п’ятому питанні розкрити порядок обліку, зберігання і видачі бланків суворої звітності (грошових чекових книжок, лімітованих і нелімітованих чекових книжок).

У шостому питанні, залежно від вибору одного з двох запропонованих питань, розкрити:

- який порядок автоматизації обліку касових операцій в установах банків;

- які технічні, методичні та організаційні напрями вдосконалення обліку касових операцій в установах банків (вдосконалення організації обліку, документального оформлення, складання реєстрів обліку або впровадження комп’ютерних технологій).

У висновках та пропозиціях узагальнити результати дослідження обліку касових операцій в установах банків і вказати напрями його удосконалення.

У додатки включити: витяг зі статуту підприємства; схему організаційної структури управління підприємством; Наказ про облікову політику підприємства; наказ про проведення інвентаризації каси; інвентаризаційний акт, порівняльну відомість, прибутковий і видатковий касові ордери, заяву про переказ готівки, реєстри аналітичного і синтетичного обліку.

Література: 1,6-11,16,17,19,21,23,24,25,27,30-33,35-37,40,43,44,46, 47,52,53,54,55,56,57,58,59,62,64,65,66,67,68,69,74,79,87,88,89,90,94,96,97,104,105,127,128,131,133,134,136,137,139,141,142,143,146,148.

 

ТЕМА 52. Фінансовий облік позичкових операцій
в установах банків

План

Вступ

1. Сутність, значення і завдання обліку позичкових операцій

2. Характеристика фінансово-господарської діяльності та постановки обліку на підприємстві (суб’єкті дослідження)

3. Документальне оформлення позичкових операцій

4. Синтетичний і аналітичний облік позичкових операцій

5. Звітність із позичкових операцій, порядок її складання та вико­ристання

6. Використання інформаційних технологій в обліку позичкових операцій в установах банків

або

6. Напрями вдосконалення обліку позичкових операцій в установах банків

Висновки та пропозиції

 

У вступі необхідно розкрити значення позичкових операцій банків для розвитку економіки України. Навести прізвища авторів, які досліджували вказану проблематику. Вказати мету та завдання, визначити об’єкт і суб’єкт, методи та інформаційну базу дослідження.

У першому питанні висвітлити сутність, значення і завдання обліку кредитних операцій відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та інших нормативно-правових документів.

У другому питанні охарактеризувати банківську установу, за матеріалами якої виконується курсова робота, описати організаційну структуру управління. Показати динаміку діяльності банку в абсолютній сумі та розрахувати темпи росту й приросту за три останніх роки.

У третьому питанні розкрити порядок документального оформлення кредитних операцій. Вказати, під які відсотки банківська установа надає короткострокові і довгострокові позики, чи потребує застави від юридичних і фізичних осіб.

У четвертому питанні охарактеризувати особливості плану рахунків, що використовується банківськими установами. Навести основні бухгалтерські проведення щодо видачі короткострокових і довгострокових кредитів. Зазначити, як ці операції відображаються в реєстрах аналітичного і синтетичного обліку, вказати, що виконується за допомогою комп’ютерів.

У п’ятому питанні зазначити, яка звітність складається банківськими установами стосовно позичкових операцій, як вона використовується.

У шостому питанні, залежно від вибору одного з двох запропонованих питань, розкрити:

- який порядок автоматизації обліку позичкових операцій в установах банків;

- які технічні, методичні та організаційні напрями вдосконалення обліку позичкових операцій в установах банків (вдосконалення організації обліку, документального оформлення, складання реєстрів обліку або впровадження комп’ютерних технологій).

У висновках та пропозиціях узагальнити результати дослідження обліку позичкових операцій в установах банків і вказати напрями його удосконалення.

У додатки включити: витяг зі статуту підприємства; схему організаційної структури управління підприємством; Наказ про облікову політику підприємства; угоди з підприємствами, що отримують від банку короткострокові чи довгострокові кредити в національній чи іноземній валюті; угоду про заставу; реєстри аналітичного і синтетичного обліку; звітність із позичкових операцій.

Література: 1,6-11,16,17,19,21,23,24,25,27,30-33,35-37,40,43,44,46, 47,52,53,54,55,56,57,58,59,62,64,65,66,67,68,69,74,79,87,88,89,90,94,96,97,104,105,127,128,131,133,134,136,137,139,141,142,143,146,148.

 

ТЕМА 53. Фінансовий облік операцій з цінними паперами в установах банків

План

Вступ

1. Сутність та види цінних паперів, значення та завдання обліку цінних паперів

2. Характеристика фінансово-господарської діяльності та постановки обліку на підприємстві (суб’єкті дослідження)

3. Облік акцій, облігацій та сертифікатів, що випускають установи комерційних банків

4. Облік операцій з векселями

5. Використання інформаційних технологій в обліку операцій цінними паперами в установах банків

або

5. Напрями вдосконалення обліку операцій цінними паперами в установах банків

Висновки та пропозиції

У вступі необхідно розкрити значення операцій з цінними паперами в установах банків для розвитку економіки України. Навести прізвища авторів, які досліджували вказану проблематику. Вказати мету та завдання, визначити об’єкт і суб’єкт, методи та інформаційну базу дослідження.

У першому питанні дати визначення поняття «цінні папери», охарактеризувати їх види, розкрити сутність акцій, інвестиційних сер­тифікатів, облігацій, приватизаційних паперів, ощадних сертифікатів, векселів. Визначити, які види цінних паперів випускає банківська установа. Висвітлити значення і завдання обліку операцій з цінними паперами в установах банків. Навести конкретні приклади контролю за рухом цінних паперів у банківській установі, на матеріалах якої виконується курсова робота.

У другому питанні охарактеризувати банківську установу, за матеріалами якої виконується курсова робота, описати організаційну структуру управління. Показати динаміку діяльності банку в абсолютній сумі та розрахувати темпи росту й приросту за три останніх роки.

У третьому питанні проаналізувати план рахунків, що викорис­товується банківськими установами, звернути увагу на відмінності від «Плану рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов’я­зань і господарських операцій підприємств». Навести приклади господарських операцій, пов’язаних з випуском акцій, облігацій, сертифікатів. Зазначити, як ці операції відображаються на рахунках, у реєстрах аналітичного і синтетичного обліку. Вказати на використання комп’ютерної техніки для обробки первинних документів, складання реєстрів аналітичного і синтетичного обліку, звітності банківської установи.

У четвертому питанні навести бухгалтерські проведення з випуску і реалізації векселів. Показати, як ці операції відображаються в ре­єстрах аналітичного і синтетичного обліку.

У п’ятому питанні, залежно від вибору одного з двох запропонованих питань, розкрити:

- який порядок автоматизації обліку операцій з цінними паперами в установах банків;

- які технічні, методичні та організаційні напрями вдосконалення обліку операцій з цінними паперами в установах банків (вдосконалення організації обліку, документального оформлення, складання реєстрів обліку або впровадження комп’ютерних технологій).

У висновках та пропозиціях узагальнити результати дослідження обліку операцій з цінними паперами в установах банків і вказати напрями його удосконалення.

У додатки включити: витяг зі статуту підприємства; схему організаційної структури управління підприємством; Наказ про облікову політику підприємства; реєстри аналітичного і синтетичного обліку.

Література: 1,6-11,16,17,19,21,23,24,25,27,30-33,35-37,40,43,44,46, 47,52,53,54,55,56,57,58,59,62,64,65,66,67,68,69,74,79,87,88,89,90,94,96,97,104,105,127,128,131,133,134,136,137,139,141,142,143,146,148.

ТЕМА 54. Фінансовий облік доходів і витрат комерційних банків

План

Вступ

1. Сутність, критерії визнання та класифікація доходів і витрат комерційних банків, значення та завдання їх обліку

2. Характеристика фінансово-господарської діяльності та постановки обліку на підприємстві (суб’єкті дослідження)

3. Документальне оформлення та облік доходів комерційних банків

4. Документальне оформлення та облік витрат комерційних банків

5. Використання інформаційних технологій в обліку доходів і витрат установ банків

або

5. Напрями вдосконалення обліку доходів і витрат установ банків

Висновки та пропозиції

У вступі необхідно розкрити значення постійної мінімізації витрат та підвищення доходів з метою управління прибутком банківських установ. Навести прізвища авторів, які досліджували вказану проблематику. Вказати мету та завдання, визначити об’єкт і суб’єкт, методи та інформаційну базу дослідження.

У першому питанні відповідно до чинного законодавства розкрити сутність, умови визнання та види доходів і витрат банківських установ, значення та завдання їх обліку.

У другому питанні охарактеризувати банківську установу, за матеріалами якої виконується курсова робота, описати організаційну структуру управління. Показати динаміку діяльності банку в абсолютній сумі та розрахувати темпи росту й приросту за три останніх роки.

У третьому питанні розкрити порядок документування операцій, синтетичного та аналітичного обліку доходів комерційних банків. Теоретичний матеріал підкріпити практичними даними, з посиланням на додатки первинних документів, реєстрів синтетичного та аналітичного обліку.

У четвертому питанні відповідно до чинного законодавства описати порядок документування операцій з виникнення та списання витрат, їх синтетичний та аналітичний облік. Теоретичний матеріал підкріпити практичними даними суб’єкта дослідження з посиланням на додатки первинних документів, реєстрів синтетичного та аналітичного обліку.

У п’ятому питанні, залежно від вибору одного з двох запропонованих питань, розкрити:

- який порядок автоматизації обліку доходів і витрат в установах банків;

- які технічні, методичні та організаційні напрями вдосконалення обліку доходів і витрат в установах банків (вдосконалення організації обліку, документального оформлення, складання реєстрів обліку або впровадження комп’ютерних технологій).

У висновках та пропозиціях узагальнити результати дослідження обліку доходів і витрат в установах банків і вказати напрями його удосконалення.

У додатки включити: витяг зі статуту підприємства; схему організаційної структури управління підприємством; Наказ про облікову політику підприємства; первинні документи; реєстри аналітичного і синтетичного обліку.

Література: 1,6-11,16,17,19,21,23,24,25,27,30-33,35-37,40,43,44,46, 47,52,53,54,55,56,57,58,59,62,64,65,66,67,68,69,74,79,87,88,89,90,94,96,97,104,105,127,128,131,133,134,136,137,139,141,142,143,146,148.

 

ТЕМА 55. Фінансовий облік забезпечень та непередбачених зобов’язань

План

Вступ

1. Сутність, визнання, оцінка та класифікація забезпечень і непередбачених зобов’язань, значення та завдання їх обліку

2. Характеристика фінансово-господарської діяльності та постановки обліку на підприємстві (суб’єкті дослідження)

3. Порядок створення, використання та обліку забезпечень на ви­плату відпусток і додаткового пенсійного забезпечення

4. Порядок створення, використання та обліку забезпечення на виконання гарантійних зобов’язань, матеріального заохочення, відновлення земельних ділянок, інших витрат і платежів

5. Особливості обліку непередбачених зобов’язань

6. Відображення інформації про забезпечення та непередбачені зобов’язання у фінансовій звітності

7. Використання інформаційних технологій в обліку забезпечень і непередбачених зобов’язань

або

7. Напрями вдосконалення обліку забезпечень і непередбачених зобов’язань

Висновки та пропозиції

У вступі необхідно розкрити значення забезпечень і непередбачених зобов’язань у діяльності підприємства. Навести прізвища авторів, які досліджували вказану проблематику. Вказати мету та завдання, визначити об’єкт і суб’єкт, методи та інформаційну базу дослідження.

У першому питанні відповідно до П(С)БО 11 «Зобов’язання», П(С)БО 26 «Виплати працівникам» та інших діючих нормативно-правових актів, Міжнародних стандартів фінансової звітності, підручників з бухгалтерського та фінансового обліку, матеріалів періодичних видань, авторефератів дисертацій визначити сутність, вимоги до визнання забезпечень, їх види та порядок оцінки. Розкрити значення та завдання фінансового обліку відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та інших нормативно-правових актів.

У другому питанні розкрити особливості господарської діяльності досліджуваного підприємства, описати його організаційну структуру управління, структуру бухгалтерії, розподіл функцій працівників бухгалтерії, описати Наказ про облікову політику підприємства та форму бухгалтерського обліку. Показати динаміку діяльності підприємства в абсолютній сумі та розрахувати темпи росту й приросту за три останніх роки. Дати оцінку стану активів і пасивів підприємства, розрахувати показники його платоспроможності, ліквідності та рентабельності.

У третьому та четвертому питаннях відповідно до діючих законодавчих і нормативно-правових актів розкрити порядок створення, використання та обліку забезпечень. Теоретичний матеріал підкріпити практичними даними суб’єкта дослідження з посиланням на додатки (розрахунки, бухгалтерські довідки, Головну книгу, реєстри аналітичного обліку) (див. розділ «Структура і правила оформлення роботи»).

У п’ятому питанні розглянути особливості позабалансового обліку непередбачених зобов’язань.

У шостому питанні розкрити, в яких формах фінансової звітності та в яких статтях відображається інформація про забезпечення та непередбачені зобов’язання.

У сьомому питанні залежно від вибору одного з двох запропонованих питань, розкрити:

- який порядок автоматизації обліку забезпечень та непередбачених зобов’язань;

- які технічні, методичні та організаційні напрями вдосконалення обліку забезпечень та непередбачених зобов’язань (вдосконалення організації обліку, документального оформлення, складання реєстрів обліку або впровадження комп’ютерних технологій).

У висновках та пропозиціях узагальнити результати дослідження обліку забезпечень та непередбачених зобов’язань і вказати напрями його удосконалення.

У додатки включити: витяг зі статуту підприємства; схему організаційної структури управління підприємством; Наказ про облікову політику підприємства; посадову інструкцію бухгалтера, що веде облік забезпечень та непередбачених зобов’язань; первинні документи; облікові реєстри за основними рахунками теми; Головну книгу; фінансову звітність за три роки.

Література: 1,6-11,16,17,19,21,23,24,25,27,28,30-33,35-37,40,43,44, 47,52,54,55,57,58,59,62,64,65,66,67,68,69,71,79,87,88,89,94,96,97,100, 103,105,127,128,131,133,134,135,137,139,140,142,143,146,148.

 

ТЕМА 56. Облік розрахунків з бюджетом за податком
на додану вартість

План

Вступ

1. Сутність ПДВ, об'єкти оподаткування, механізм стягнення, значення і завдання обліку розрахунків з бюджетом за податком на додану вартість

2. Характеристика фінансово-господарської діяльності та постановки обліку на підприємстві (суб’єкті дослідження)

3. Синтетичний і аналітичний облік розрахунків з бюджетом за податком на додану вартість

4. Відображення інформації про розрахунки з бюджетом за податком на додану вартість у фінансовій звітності

5. Використання інформаційних технологій в обліку податку на додану вартість

або

5. Напрями вдосконалення обліку розрахунків з бюджетом за податком на додану вартість

Висновки та пропозиції

У вступі необхідно розкрити значення податку на додану вартість у наповненні доходної частини бюджету. Навести прізвища авторів, які досліджували вказану проблематику. Вказати мету та завдання, визначити об’єкт і суб’єкт, методи та інформаційну базу дослідження.

У першому питанні відповідно до Податкового кодексу України розкрити сутність ПДВ, склад його платників, порядок реєстрації суб’єктів господарювання як платників ПДВ, перелік операцій, що включаються до об’єкту оподаткування ПДВ, особливості визначення бази оподаткування, ставки податку, навести операції, що не є об’єктом оподаткування та звільнені від оподаткування ПДВ. Розкрити значення обліку розрахунків з бюджетом за податком на додану вартість і сформулювати основні завдання згідно з Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».

У другому питанні розкрити особливості господарської діяльності досліджуваного підприємства, описати його організаційну структуру управління, структуру бухгалтерії, розподіл функцій працівників бухгалтерії, описати Наказ про облікову політику підприємства та форму бухгалтерського обліку. Показати динаміку діяльності підприємства в абсолютній сумі та розрахувати темпи росту й приросту за три останніх роки. Дати оцінку стану активів і пасивів підприємства, розрахувати показники його платоспроможності, ліквідності та рентабельності.

У третьому питанні навести бухгалтерські проведення за операціями, що відображають придбання необоротних активів, запасів, послуг, перерахування авансів постачальникам з поточного рахунку. Зазначити, коли не виникає податковий кредит, які види товарно-матеріальних цінностей звільнені від оподаткування. Навести приклади господарських операцій з виникнення податкового зобов’язання: при реалізації необоротних активів, запасів, отриманні авансів від покупців на поточний рахунок. Вказати, по як




Переглядів: 400

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.045 сек.