Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Етап закріплення уміння розв’язувати задачу певного типу

– розв’язування задач, подібних до певного типу, коли змінюється сюжет задачі, подаються іншу числові дані;

– творча робота над задачею (самостійне складання дітьми задачі за числовими даними, переформулювання запитання, внесення змін в умову задачі);

– порівняння розв’язування задач різних типів.

Програмою з математики з математики для дошкільного етапу навчання передбачено вивчення таких типів задач: І класифікація –задачі, що розкривають зміст арифметичних дій додавання і віднімання (задачі на знаходження суми і різниці); ІІ класифікація – задачі, що розкривають зв’язок між компонентами та результатами арифметичних дій першого ступеня (на знаходження невідомого доданка, на знаходження невідомого зменшуваного, від’ємника); ІІІ класифікація – задачі, що розкривають новий зміст арифметичних дій (на зменшення на кілька одиниць у прямій формі, на зменшення на кілька одиниць у прямій формі.

Задачі виконують допоміжну функцію, оскільки у практиці роботи дошкільних закладів ознайомлення із змістом арифметичних дій здійснюється на простих задачах, сюжет яких побудований на реальних ігрових та побутових ситуаціях. Моделювання ситуацій здійснюється на операціях над множинами у кілька етапів: життєва, ігрова ситуація на основі сюжету задачі – побудова аналога на множинах – виконання операцій об’єднання чи перерізу множин – обґрунтування вибору арифметичної операції – складання математичної моделі задачі у вигляді прикладу на додавання чи віднімання – знаходження відповіді до задачі – формулювання відповіді до задачі.

Подамо зразки задач у формі віршів, загадок, приказок:

Три овечки біля гречки,

На лужку ще три овечки.

Скільки всього є овець?

Хто встановить – молодець!

Шість маленьких дошкільнят

Стали струнко в один ряд.

Підійшов до них Панас.

Скільки діток стала враз?

Сім грибів зліпив Семенко,

А ще два мала Оленка.

Друзі, ви б не полічили,

Скільки всіх грибів зліпили?

Півень-бо злетів на тин,

А на тину ще один.

Скільки ж півників усіх,

Полічіть-но швидко їх.

 




Переглядів: 197

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.