МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Етап закріплення уміння розв’язувати задачу певного типу– розв’язування задач, подібних до певного типу, коли змінюється сюжет задачі, подаються іншу числові дані; – творча робота над задачею (самостійне складання дітьми задачі за числовими даними, переформулювання запитання, внесення змін в умову задачі); – порівняння розв’язування задач різних типів. Програмою з математики з математики для дошкільного етапу навчання передбачено вивчення таких типів задач: І класифікація –задачі, що розкривають зміст арифметичних дій додавання і віднімання (задачі на знаходження суми і різниці); ІІ класифікація – задачі, що розкривають зв’язок між компонентами та результатами арифметичних дій першого ступеня (на знаходження невідомого доданка, на знаходження невідомого зменшуваного, від’ємника); ІІІ класифікація – задачі, що розкривають новий зміст арифметичних дій (на зменшення на кілька одиниць у прямій формі, на зменшення на кілька одиниць у прямій формі. Задачі виконують допоміжну функцію, оскільки у практиці роботи дошкільних закладів ознайомлення із змістом арифметичних дій здійснюється на простих задачах, сюжет яких побудований на реальних ігрових та побутових ситуаціях. Моделювання ситуацій здійснюється на операціях над множинами у кілька етапів: життєва, ігрова ситуація на основі сюжету задачі – побудова аналога на множинах – виконання операцій об’єднання чи перерізу множин – обґрунтування вибору арифметичної операції – складання математичної моделі задачі у вигляді прикладу на додавання чи віднімання – знаходження відповіді до задачі – формулювання відповіді до задачі. Подамо зразки задач у формі віршів, загадок, приказок: Три овечки біля гречки, На лужку ще три овечки. Скільки всього є овець? Хто встановить – молодець! Шість маленьких дошкільнят Стали струнко в один ряд. Підійшов до них Панас. Скільки діток стала враз? Сім грибів зліпив Семенко, А ще два мала Оленка. Друзі, ви б не полічили, Скільки всіх грибів зліпили? Півень-бо злетів на тин, А на тину ще один. Скільки ж півників усіх, Полічіть-но швидко їх.
Переглядів: 197 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|