Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Робота зі словником

Основні вимоги до знань та умінь студентів:

Знати:

1. -алфавіт;

2. -побудову словника,групування слів;

3. -розташування довідкового матеріалу.

Вміти:

1. -знайти слово у словнику;

2. -вибрати правильне значення слова згідно даного тексту;

 

 

Робота зі словником є невід’ємною частиною перекладу. Вона сприяє поглибленню та розширенню знань з граматики, лексики та тренуванню навичок орфографії. Для того щоб швидко знайти слово в словнику необхідно:

ü чітко знати алфавіт;

ü знати порядок розміщення слів на одну букву в словнику, по принципу послідовності алфавіту, до останніх букв слова;

ü знати з чого складається словник, умовні позначки, розміщення довідкового матеріалу, групування слів у семантичне (за змістом) гніздо, початкові форми слів.

 

1. Повторіть алфавіт, зверніть увагу, чи вірно ви називаєте кожну літеру. (фонетична транскрипція кожної літери подається в словнику).

Ø Назвіть букви що стоять перед та після букв r, t, g, s, f, h, k, w, b, d, v, p, z,c, l, q, i, o.

Ø Розташуйте наступні слова в алфавітному порядку:

Invent, they, evening, give, yesterday, success, who, poor, freedom, among.

 

2. При розміщенні слів на одну букву послідовність алфавіту зберігається у внутрішній частині слова до останніх букв. Наприклад, у групі слів sum, street, some, son порівнюємо другі літери, їх порядок розміщення в алфавіті –o, t, u.). Відповідно, слова будуть розташовані в наступному порядку: some, son (порівнюємо треті літери, їх порядок розташування в алфавіті спочатку m, а потім n).

 

Зверніть увагу на те, що для прискорення пошуку слова на кожній сторінці словника зверху подаються три перші букви слів, розміщених на даній сторінці.

Ø Пронумеруйте слова в порядку їх розташуванні у словнику, наприклад, zipper(6), apple(1), skate(5), pretty(4), must(3), brown(2):

Forest, monument, build, butter, solid, wax, ivory, weather, velvet, intelligent, point, word, find, letter, status, big, late, compare, frost, chute, utter, country.

 

3. Словник містить додатковий матеріал.

Візьміть будь-який англо-український словник та ознайомтесь з розташуванням у ньому довідкового матеріалу. Знайдіть список найбільш уживаних скорочень в англійській мові. Зверніть увагу якими умовними скороченнями позначаються частини мови. Якщо подаються похідні форми слова, то основна частина замінюється знаком ~ (тильда).

Інколи частина слова, яка повторюється відмежовується від змінюваної двома вертикальними паралельними лініями ││.

В багатьох словниках існує алфавітно-гніздова система слів. Згідно цієї системи терміни що складаються з визначень та слів що визначає термін, слід шукати за провідними термінами. Наприклад, термін barking maсhine слід шукати в гнізді слова maсhine.

 

Вправи

1. Знайдіть у словнику наступні слова:

Manage, administer, employee, fee, department, basis, customs, field, cultivate, fake, modify, data, satisfy, poverty, emphatic, magistrate, monetary, commercial, structural.

 

2. Розшифруйте скорочення:

abbr. acc. adj. arch. bot. coll. ger. hist. lit. mod. n. p. phon. pron. V.

 

3. Надайте початкові форми слів та визначіть до яких частин мови вони належать:

Verifying, presenting, best, became, moving, managing, held, cleverer, dragged, frozen, lowest, teeth, engaged.

4. Визначте синтаксичну функцію виділених слів, надайте його початкову форму:

a) I profited enormously from working with her.

b) Admin say they need reportsimmediately.

c) I was glad to be of service.

d) The first mate was studying to become a master.

e) He lives beyond his income.

f) He was right in letting Newman have the funds.

 


Lesson 2




Переглядів: 1123

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.