МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Робота зі словникомОсновні вимоги до знань та умінь студентів: Знати: 1. -алфавіт; 2. -побудову словника,групування слів; 3. -розташування довідкового матеріалу. Вміти: 1. -знайти слово у словнику; 2. -вибрати правильне значення слова згідно даного тексту;
Робота зі словником є невід’ємною частиною перекладу. Вона сприяє поглибленню та розширенню знань з граматики, лексики та тренуванню навичок орфографії. Для того щоб швидко знайти слово в словнику необхідно: ü чітко знати алфавіт; ü знати порядок розміщення слів на одну букву в словнику, по принципу послідовності алфавіту, до останніх букв слова; ü знати з чого складається словник, умовні позначки, розміщення довідкового матеріалу, групування слів у семантичне (за змістом) гніздо, початкові форми слів.
1. Повторіть алфавіт, зверніть увагу, чи вірно ви називаєте кожну літеру. (фонетична транскрипція кожної літери подається в словнику). Ø Назвіть букви що стоять перед та після букв r, t, g, s, f, h, k, w, b, d, v, p, z,c, l, q, i, o. Ø Розташуйте наступні слова в алфавітному порядку: Invent, they, evening, give, yesterday, success, who, poor, freedom, among.
2. При розміщенні слів на одну букву послідовність алфавіту зберігається у внутрішній частині слова до останніх букв. Наприклад, у групі слів sum, street, some, son порівнюємо другі літери, їх порядок розміщення в алфавіті –o, t, u.). Відповідно, слова будуть розташовані в наступному порядку: some, son (порівнюємо треті літери, їх порядок розташування в алфавіті спочатку m, а потім n).
Зверніть увагу на те, що для прискорення пошуку слова на кожній сторінці словника зверху подаються три перші букви слів, розміщених на даній сторінці. Ø Пронумеруйте слова в порядку їх розташуванні у словнику, наприклад, zipper(6), apple(1), skate(5), pretty(4), must(3), brown(2): Forest, monument, build, butter, solid, wax, ivory, weather, velvet, intelligent, point, word, find, letter, status, big, late, compare, frost, chute, utter, country.
3. Словник містить додатковий матеріал. Візьміть будь-який англо-український словник та ознайомтесь з розташуванням у ньому довідкового матеріалу. Знайдіть список найбільш уживаних скорочень в англійській мові. Зверніть увагу якими умовними скороченнями позначаються частини мови. Якщо подаються похідні форми слова, то основна частина замінюється знаком ~ (тильда). Інколи частина слова, яка повторюється відмежовується від змінюваної двома вертикальними паралельними лініями ││. В багатьох словниках існує алфавітно-гніздова система слів. Згідно цієї системи терміни що складаються з визначень та слів що визначає термін, слід шукати за провідними термінами. Наприклад, термін barking maсhine слід шукати в гнізді слова maсhine.
Вправи 1. Знайдіть у словнику наступні слова: Manage, administer, employee, fee, department, basis, customs, field, cultivate, fake, modify, data, satisfy, poverty, emphatic, magistrate, monetary, commercial, structural.
2. Розшифруйте скорочення: abbr. acc. adj. arch. bot. coll. ger. hist. lit. mod. n. p. phon. pron. V.
3. Надайте початкові форми слів та визначіть до яких частин мови вони належать: Verifying, presenting, best, became, moving, managing, held, cleverer, dragged, frozen, lowest, teeth, engaged. 4. Визначте синтаксичну функцію виділених слів, надайте його початкову форму: a) I profited enormously from working with her. b) Admin say they need reportsimmediately. c) I was glad to be of service. d) The first mate was studying to become a master. e) He lives beyond his income. f) He was right in letting Newman have the funds.
Lesson 2 Переглядів: 1123 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|