Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






С. How can I manage stress better?

Identifying unrelieved stress and being aware of its effect on our lives is not sufficient for reducing its harmful effects. Just as there are many sources of stress, there are many possibilities for its management. However, all re­quire work toward change: changing the source of stress and/or changing your reaction to it. How do you pro­ceed?

10.Find English equivalents to the following word combinations:

a) Певна кількість стресу

b) Вчитися ним керувати

c) Діяти як депресант

d) Надмірний стрес

e) Підходящий рівень стресу

f) Індивідуально мотивує

g) Подавляти кожного з нас

h) Індивідуальні створіння

i) Переходи з роботи на роботу

j) Різноманітні обов’язки

k) Стресові симптоми

l) Визначати незвільнений стрес

m) Вплив на наші життя

n) Зменшення шкідливого впливу

11.Choose the correct word:

1) All students have to pass the paper tests at 10 o’clock. It’s a (term, deadline, finish).

2) Jack will not pass his English exam, because his level of the language is not (insufficient, sufficient, enough).

3) I’ve seen him recently, he really looked so (happy, busy, dejected). It’s all because his dismissal from office.

4) To have a sufficient income the company needs to (increase, reduce, cancel) the salary.

5) In (correspondence, approval, response) to the boss’s wish all the stuff started coming to work directly at 8 o’clock.

6) Marry should not have (listened, tolerated, reduced) all those things her neighbours were telling her.

7) He is the best candidate for the post and he is (knows, aware, wishes) of it.

12.Answer the questions:

1) What does positive stress do to us?

2) What is our goal?

3) How does insufficient stress act?

4) Is there a single level of stress for all people?

5) What will a person who loves to arbitratedisputes and moves from job site to job site do?

6) What is most illness related to?

7) What should we do if we are ex­periencing stress symptoms?

13.Questions for discussion:

1) What things or actions make you stressed?

2) Do you know any people who do not feel any stress in their life?

3) What are your stress symptoms?

 

Part III. (For self study work)




Переглядів: 175

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.