Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вимоги до знань та вмінь

Міністерство освіти та науки України

Одеський національний політехнічний університет

 

 

Кафедра Економіки підприємств

 

Методичні вказівки до

самостійного навчання теоретичних питань

і виконання контрольних робіт

з дисципліни

 

“АНАЛІЗ ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА”

 

для студентів спеціальності «Економіка підприємств» заочної форми навчання та Центру післядипломної освіти, підготовки та перепідготовки

 

Склала

к.е.н., доцент

Єпіфанова І.М.

 

 

Одеса – 2014


ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Мета та завдання дисципліни

 

Мета дисципліни є формування системи теоретичних знань і прикладних вмінь і навичок щодо використання методичного апарату та інструментарію аналізу фінансової звітності суб’єкта господарювання для визначення його фінансового стану, підготовка кваліфікованих спеціалістів, здатних оцінювати теперішній фінансовий стан суб’єкта господарювання та діагностувати його стан у майбутньому.

Завданнями дисципліни євивчення суті та значення аналізу фінансової звітності підприємства; вивчення ролі фінансової інформації у процесі прийняття рішень; вивчення джерел інформації для діагностики фінансового стану суб’єкта господарювання; набуття вмінь щодо проведення аналізу фінансової звітності; визначення поточного стану підприємства та динаміки його змін, можливих шляхів вирішення проблем за результатами розрахунків, оцінки та інтерпретації комплексу фінансових показників, що характеризують різні сторони діяльності підприємства; виявлення тенденцій і закономірностей у розвитку підприємства за досліджувальний період; визначення “вузьких місць”, що негативно впливають на фінансовий стан підприємства; виявлення резервів, які підприємство може використовувати для поліпшення фінансового стану.

 

Методичні матеріали призначені для надання студентам допомоги у освоєнні основних положень дисципліни, набуття практичних навиків у формуванні и прийняття рішень і містять:

- вимоги до виконання контрольної роботи;

- таблицю вибору варіантів і їх склад;

- перелік теоретичних питань до контрольної роботи;

- завдання до розрахункової частини і методичні вказівки щодо її виконання;

- список рекомендованої навчальної літератури.

 

Вимоги до знань та вмінь

Дисципліна входить до циклу дисциплін з природно-науковою та загальноекономічної підготовки для бакалаврів напрямку – 6.030504 – Економіка підприємств, тому вимоги до знань та умінь визначаються кафедральними стандартами, що розробляються викладачем.

В результаті вивчення дисципліни студент повинен знати:

- сутність та значення фінансової звітності підприємства;

- роль фінансової інформації у процесі прийняття рішень;

- джерела інформації для аналізу фінансового стану суб’єкта господарювання;

- методику аналізу фінансового стану підприємства.

В результаті вивчення дисципліни студент повинен вміти:

- провести аналіз фінансової звітності;

- визначити поточний стан підприємства та динаміку його змін;

- визначити можливі шляхи вирішення проблем за результатами розрахунків;

- оцінити комплекс фінансових показників, що характеризує різні сторони діяльності підприємства;

- визначити «вузькі місця», що негативно впливають на фінансовий стан підприємства;

- виявити резерви, які підприємство може використовувати для поліпшення фінансового стану підприємства.

 

Все це забезпечує рівень компетенції, який дозволяє забезпечити підготовку періодичної звітності підприємства та здійснювати комплексний фінансово-економічний аналіз діяльності підприємства, виконувати роботу економіста-аналітика.

 




Переглядів: 168

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.