Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Рівнева диференціація має свої позитивні і негативні аспекти.

Позитивні аспекти Негативні аспекти
- виключається невиправдане та недоцільне для суспільства усереднення дітей; - у вчителя з’являється можливість допомагати слабким, приділяти увагу сильним; - відсутність у класі відстаючих знімає необхідність у зниженні загального рівня викладання; - з’являється можливість більш ефективно працювати з учнями, які суспільно неадаптовані; - реалізується бажання сильних учнів швидше та глибше просуватись у навчанні; - підвищується рівень мотивації навчання у сильних групах; - у групі, де зібрані однакові діти, учню легше навчатись. - ділення дітей за рівнем розвитку є негуманним; - висвітлюється соціально- економічна нерівність; - слабкі не мають можливості тягнутися за більш сильними, змагатися з ними; - перехід до слабких груп сприймається дітьми як приниження їхньої гідності; - у сильних групах з’являється ілюзія надзвичайності, егоїстичний комплекс, в слабких – знижується рівень самооцінки, з’являється установка на фатальність своєї слабкості; - знижується рівень мотивації навчання у слабких групах; - перекомплектація руйнує класні колективи.

Побудова навчального процесу на основі структурно-логічних схем та таблиць-опор, за допомогою яких ефективно здійснюється диференційований підхід. Використання технології дає можливість сильнішим учням поглибити свої знання, а слабшим міцніше засвоювати програмовий матеріал, сприяє позитивному налаштуванню на навчання.

 




Переглядів: 1071

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.