1.1. Система управління охороною праці (СУОП) є комплексом дій з підготовки, прийняття та реалізації рішень з метою виконання організаційних, технічних, санітарно-гігієнічних i лікувально-профілактичних заходів.
Головна мета введення СУОП в університеті - забезпечення безпеки, збереження життя, здоров'я та працездатності працівників i студентів під час трудового i навчального процесу.
1.2. Управління охороною праці здійснюється:
• в університеті в цілому — ректором університету через проректорів відповідних напрямків;
• у підрозділах (факультет, кафедра, відділ) — керівниками підрозділів.
• 2. Функціонування системи управління охороною праці
2.1. СУОП забезпечує:
• організацію та координацію робіт у напрямку охорони праці в університеті;
• планування робіт, спрямованих на створення здорових i безпечних умов праці та навчання;
• контроль за станом охорони праці, а також за функціонуванням СУОП;
• аналіз стану охорони праці та результат функціонування СУОП в університеті;
• стимулювання працівників i студентів за активну участь в діяльності СУОП.
2.2. Функціонування СУОП забезпечується діями посадових oсіб університету i його структурних підрозділів
Переглядів: 202
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: