Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ВИБІР ТЕМИ

ФІНАНСОВИЙ ОБЛІК ІІ

 

МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ

ЩОДО ПІДГОТОВКИ КУРСОВОЇ РОБОТИ

для студентів денної та заочної форми навчання

за напрямом підготовки

0305 “Економіка і підприємництво”

6.030509 “Облік і аудит”

 

    Затверджено на засіданні кафедри бухгалтерського обліку і оподаткування. протокол № 6 від 13 січня 2015 року  

 

ЧЕРНІГІВ ЧНТУ 2015


УДК 657

ББК 65.052я73

Л 46

 

Фінансовий облік ІІ. Методичні вказівки щодо підготовки курсової роботи для студентів денної та заочної форми навчання за напрямом підготовки 0305 “ Економіка і підприємництво” 6.030509 “Облік і аудит”/ Укл. Лень В.С., Нехай В.А. — Чернігів: ЧНТУ, 2015. — 28 с.

 

 

Укладач: Лень Василь Степанович, кандидат економічних наук, професор

Нехай Валентин Анатолійович, кандидат економічних наук,

доцент

 

 

Відповідальний за випуск: Лень Василь Степанович, завідувач кафедри

бухгалтерського обліку і оподаткування,

кандидат економічних наук, професор

 

 

Рецензент: Гоголь Тетяна Анатоліївна, кандидат економічних наук,

доцент кафедри бухгалтерського обліку і оподаткування

Чернігівського національного технологічного університету

ISBN

© В.С. Лень, В.А. Нехай, 2015
© Чернігівський національний технологічний університет, 2015

ЗМІСТ

ВСТУП.. 4

1 ВИБІР ТЕМИ.. 5

2 ОБСЯГ, СТРУКТУРА ТА ОФОРМЛЕННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ.. 5

3 ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ.. 6

4 СТРОКИ ПОДАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ ДЛЯ ПЕРЕВІРКИ.. 9

РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА.. 10

Додаток А. Рекомендовані питання для розкриття в курсовій роботі

з дисципліни “Фінансовий облік ІІ”. 13

Додаток Б. Задачі до курсової роботи. 15

Додаток В. Зразок форми титульного аркуша курсової роботи. 27


ВСТУП

Курсова робота— це самостійне дослідження, виконане студентом на завершальному етапі вивчення навчальної дисципліни “Фінансовий облік ІІ”.

Як теоретико-прикладне дослідження курсова робота повинна містити глибоке теоретичне осмислення актуальної проблеми обліку пасивів підприємства та використання бухгалтерської інформації про рух пасивів в управлінні підприємством, а також обґрунтовані пропозиції практичного її розв’язання, виконані на основі ретельного вивчення відповідно обраної теми роботи з огляду економічної літератури, нормативних документів та діючої практики.

Мета роботи —закріпити теоретичні знання студентів та практичні навички з обліку пасивів та використанні бухгалтерської інформації щодо пасивів в управлінні підприємством; прищепити навички самостійної роботи із спеціальною літературою і вміння використати їх при вирішенні науково-дослідницьких питань з обраної теми; виробити вміння використовувати для обліку аналізу та аудиту у виробничих умовах первинні документи, облікові регістри, звітність, планові і нормативні документи, інші джерела даних, аналізувати і узагальнювати їх; виробити навички критичної оцінки існуючої методики обліку, аналізу та аудиту на конкретному підприємстві; робити висновки та вносити пропозиції щодо вдосконалення діючої методики оцінки діяльності підприємства: виробити вміння самостійно викладати матеріал у вигляді впорядкованої системи теоретичних положень, логічно послідовних і підтверджених практичними прикладами, правильні формулювати думки по суті питання.

Основними завданнями курсової роботи є:

— вивчення (або поглиблення) та узагальнення теоретико-методологічних засад з обраного напряму .дослідження;

— проведення всебічної діагностики ситуації із застосуванням сучасного інструментарію;

— розробка та оцінка альтернативних підходів до вирішення визначених проблем;

— обґрунтування запропонованих рішень з використанням ситуаційного аналізу;

— вміння вирішувати задачі з відображення руху пасивів у бухгалтерському обліку.

 

Повнота й особливості реалізації цих завдань залежать від напрямку дослідження, сфери діяльності, галузі або специфіки окремих виробництв.


ВИБІР ТЕМИ

 

Тематика питань курсової роботи включає основні проблеми фіксації інформації про господарські операції підприємства за конкретними статтями обліку пасивів у галузях підприємницької діяльності. Перелік пропонованих питань наведено в додатку А. Крім розкриття теоретичних питань обліку пасивів, студент вирішує також дві задачі, перелік яких наведено у додатку Б.

У кожній групі кожен студент обирає два питання, які будуть висвітлені у курсовій роботі, узгодивши їх з викладачем, який веде практичні заняття та 2 задачі для вирішення. Питання, що розглядаються у курсовій роботі та задачі в групі не повинні повторюватись.

Питання для розкриття в курсовій роботі можуть доповнюватись і уточнюватись. Студенти можуть також запропонувати власні питання. У цьому випадку вони мають бути узгоджені з викладачем.

Питання і задачі для виконання курсової роботи студенти обирають таким чином:

1) перший за списком студент висвітлює перше та 31 питання та вирішує першу та 31 задачу;

2) другий за списком студент висвітлює друге та 32 питання та вирішує другу та 32 задачі;

3) і т.д.

 




Переглядів: 164

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.