Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ПЕРЕДМОВА

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ, НАУКИ, МОЛОДІ

ТА СПОРТУ УКРАЇНИ

ВІДКРИТИЙ МІЖНАРОДНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

РОЗВИТКУ ЛЮДИНИ „УКРАЇНА”

Кафедра документознавства

Та інформаційної діяльності

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ДО ДЕРЖАВНОГО ІСПИТУ

для студентів спеціальності 6.020105

„Документознавство

та інформаційна діяльність”

 

 

Київ - 2014

 


Затверджено вченою радою Інституту філології

та масових комунікацій Університету “Україна”

(Протокол № __ від __ жовтня 2014 р.)

За загальною редакцією доктора філософських наук, професора І.М.Ломачинської

Ломачинська, І.М. Методичні рекомендації для підготовки до державного іспиту [Текст]: для студентів спеціальності 6.020105 “Документознавство та інформаційна діяльність” / І. М. Ломачинська., І.М.Волинець, Н.О.Ткаченко, О.О.Ткаченко.– К.: “Університет “Україна”, 2014. – 59с.

 


ПЕРЕДМОВА

Методичні рекомендації розроблені для студентів спеціальності "Документознавство та інформаційна діяльність" освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» для покращення їх якості підготовки до державної атестації.

Метою рекомендацій є надання студентам необхідної методичної допомоги в організації раціональної та ефективної роботи по підготовці до складання державного іспиту з фахових дисциплін.

Державний іспит виконує роль підсумкової атестації, якою завершується навчальний процес освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» у вищому навчальному закладі «Університет «Україна».

Навчальний процес у вищих навчальних закладах – це система організаційних і дидактичних заходів, спрямованих на реалізацію змісту освіти на певному освітньому або кваліфікаційному рівні відповідно до державних стандартів освіти. Навчальний процес організуються з урахуванням можливостей сучасних інформаційних технологій навчання та орієнтується на формування освіченої, гармонійно розвиненої особистості, здатної до постійного оновлення наукових знань, професійної мобільності та швидкої адаптації до змін і розвитку в соціально-культурній сфері, в галузях техніки, технологій, системах управління та організації праці в умовах ринкової економіки.

Вища освіта — рівень освіти, який здобувається особою у вищому навчальному закладі в результаті послідовного, системного та цілеспрямованого процесу засвоєння змісту навчання, який завершується здобуттям певної кваліфікації за підсумками державної атестації.

Державна атестація осіб, які закінчують вищі навчальні заклади — встановлення відповідності рівня якості отриманої ними вищої освіти вимогам стандартів вищої освіти по закінченні навчання за напрямом, спеціальністю.

Глибоке ознайомлення з науковою літературою, вміння застосовувати набуті теоретичні знання та практичні навики, аналізувати, інтерпретувати матеріал, застосовувати сучасні комп'ютерні технології - чинники, які визначають рівень і якість підготовки бакалавра в галузі документознавства та інформаційної діяльності.

Рекомендації визначають основні етапи підготовки студентів до державного іспиту, узагальнення знань, отриманих в процесі навчання, вимоги до виконання відповідних теоретичних та практичних завдань для підсумкового контролю Державною екзаменаційною комісією.





Переглядів: 220

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.