Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






II. Вимоги до курсової роботи

МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ

До виконання курсової роботи студентів

З дисципліни «Маркетинг»

для напряму підготовки «Маркетинг»

 

 

Київ

Вступ

Сталий розвиток економіки України вимагає застосування сучасного теоретико-методичного базису для організації ефективного функціонування комерційних підприємств. За сучасних умов висококонкурентного ринкового середовища ключова роль в забезпеченні конкурентоспроможності підприємств належить маркетингу. Маркетинг сьогодні займає центральне місце в структурі управління, оскільки йому належить провідна роль в організації повноцінного ринкового господарства, повністю орієнтованого на реальні та потенціальні потреби споживачів у товарах.

Одним з головних етапів у вивченні курсу “Маркетинг” є курсова робота. Під час її виконання студент має продемонструвати теоретичні та практичні знання та вміння з даної дисципліни та дисциплін, які її забезпечують, а саме: правознавство, політична економія, макро- та мікроекономіка, економічний аналіз, регіональна економіка.

Задача даних методичних вказівок – надати студенту допомогу щодо структури, змісту та оформлення курсової роботи, а також допомогти грамотно організувати працю над нею.

Зміст

 

Вступ
1. Цілі та задачі роботи
2. Вимоги до курсової роботи
3. Об`єкт та предмет курсової роботи
4. Тематика курсових робіт
5. Зміст і структура курсової роботи
6. Оформлення роботи
7. Організація курсової роботи.
8. Керівництво курсовою роботою
9. Попередній перегляд курсових робіт.
10. Захист курсових робіт
Рекомендована література
Додатки

 


I. Цілі та задачі курсової роботи

Курсова робота - це заключний етап у вивченні дисципліни “Маркетинг”.

Її цілі:

1. Систематизувати, закріпити та розширити теоретичні і практичні знання з дисципліни, застосувати їх при рішенні конкретних економічних, наукових, технічних та виробничих задач.

2. Розвинути навички ведення самостійної роботи та опанувати методику досліджень та прийняття маркетингових рішень при вирішенні проблем та питань, що підлягають розробці в курсовій роботі.

3. Виявити підготовленість студентів для самостійної роботи в умовах сучасного ринку.

Основними задачами курсової роботи є:

а) виявити глибину знань в галузі фундаментального маркетингу, та дисциплін, які забезпечують даний курс;

б) провести аналіз ринкового середовища та діяльності підприємства на вітчизняному ринку обраного товару;

в) сформувати навички презентації власних наробок.


II. Вимоги до курсової роботи

1. Процес виконання курсової роботи включає декілька етапів, а саме:

- вибір теми;

- підготовка до написання;

- складання плану;

- аналітико-дослідницька робота;

- оформлення роботи;

- захист курсової роботи.

2. Тема курсової роботи обирається студентом згідно його бажанню та можливостям і повинна бути максимально наближена до реальних виробничих ситуацій. Тема курсової роботи обирається таким чином, щоб потім стати основою для написання курсових робіт по споріднених дисциплінах, які в сукупності мають утворити основу бакалаврської, а згодом і дипломної роботи студента.

3. Робота виконується на прикладі конкретного підприємства (фірми), що працює на певному товарному ринку чи ринках, один з яких обирається для дослідження. Робота має мати чітко визначений характер зацікавленості цього підприємства і перспективи подальшого розвитку.

4. Обсяг роботи (її основної частини) може бути в межах від 20 до 50 сторінок комп`ютерного тексту.

5. Курсова робота повинна носити комплексний характер, тобто, при її виконанні повинні розглядатися організаційні, економічні та соціальні сторони об`єкту (підприємства, фірми).

6. Курсова робота повинна базуватись на реальних фактах та носити творчий характер. Студент, працюючи над роботою, повинен продемонструвати своє вміння самостійно вирішувати достатньо складні маркетингові управлінські проблеми.

7. Пропозиції та висновки роботи повинні мати високий рівень обґрунтування, що забезпечується використанням статистичної інформації, коректним вибором методологічного апарату досліджень та обчислень.

8. Текст повинен бути відредагованим, стилістично витриманим.

 

III. Об`єкт та предмет курсової роботи

Об`єктом курсової роботи з спеціальності "Маркетинг" є вітчизняний ринок промислового товару, який охоплює промислові підприємства, організації, сферу послуг, посередників, інформаційні продукти, банки, біржі, страхові компанії, рекламні агенції та інші підприємства сфери промислових послуг тощо.

Студент обирає за згодою керівника конкретний продукт чи послугу відповідно до власного досвіду попередньої роботи, наукових, виробничих інтересів та побажань.

Об`єктом дослідження є ринок, на якому підприємство веде господарську діяльність, саме підприємство та товар.

Предметом дослідження є маркетингова діяльність підприємства на обраному ринку, методи аналізу та прийняття маркетингових рішень.

Суб’єктами дослідження є активні суб’єкти маркетингового середовища підприємства (споживачі, конкуренти тощо).

 




Переглядів: 372

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.