МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Завдання до лабораторних робітВступ World Wide Web, або Всесвітня павутина WWW, складає основну компоненту глобальної комп¢ютерної мережі Інтернет. Важко знайти сферу суспільного життя, на яку б не вплинули виникнення і розвиток WWW, роком народження якого вважається 1989. У цьому році була винайдена мова, яка стала основною мовою web-документів. Це HTML (Hyper Text Markup Language). HTML складає основу технології гіпертексту. HTML не є власне мовою програмування, а є засобом опису структури документа, його стилю і зв¢язків з іншими документами. Мета лабораторних робіт – навчитися створювати web-сторінки (на прикладi вашої домашньої web-сторінки), застосовуючи HTML. Дана сторінка буде вашою візитною карткою, засобом спілкування або презентацією, яку можна виготовити самому. Нерідко це перша спроба веб-дизайнерського пера, за якою потім з¢являються інші, кращі, професіональніші. І завжди це — засіб самовираження. Взагалі, HTML-код як будь-який текстовий документ можна створювати у будь-якому текстовому редакторі, навіть у “блокноті” (тобто MS NotePAD). Блокнот Windows – найулюбленіший редактор веб-дизайнерів. Поважають його, головним чином, за простоту, доступність, компактність. Завдання до лабораторних робіт Створити Web-сторінки, які висвітлюють наступну інформацію: автобіографію, вашу наукову діяльність, розповідь про друзів, про ваші уподобання, інтереси. Вони повинні бути пов’язані між собою гіперпосиланнями, а також мають бути гіперпосилання на них із головної Web-сторінки. На сторінці, де розповідається про наукову роботу, створити посилання, що ведуть на задані місця поточної сторінки. Це дозволить швидко переміщуватися між частинами даного документа. Для оформлення використати графіку і фото, різноманітні стилі й формати тексту. Структура сайта може бути такою (рис. 1): Web-сторінка може складатися з багатьох різних частин, але більшість Web-сторінок містить наступне: 1. Ім’я, що виводиться броузерами у рядку заголовка вікна. Багато авторів дублюють це ім’я крупним шрифтом у заголовку верхньої частини сторінки. 2. Заголовки, котрі зазвичай прийнято якось виділяти. На Web-сторінці може бути багато заголовків, до шести рівнів. 3. Нормальний текст, основний текст сторінки. 4. Горизонтальні лінії, що прикрашають сторінку і розділяють її на логічні секції. 5. Гіперпосилання на інші Web-сторінки, мультимедійні файли (зовнішні зображення, анімація, звук, відео), файли документів, адреси електронної пошти, а також файли або програми на серверах інших типів (наприклад, Telnet, FTP). Крім того, гіперпосилання можуть вести користувачів на задані місця поточної сторінки. 6. Маркеровані або нумеровані списки. 7. Убудовані зображення – малюнки, що включаються у макет сторінки для підвищення інформативності. 8. Фон — убудоване зображення, на відміну від звичайного зображення, використовується як фон сторінки, щоб текст й інші зображення могли виводитися поверх нього. Замість зображення для фону можна задавати колір. 9. Таблиці, текст і вбудовані зображення розміщуються по рядках і стовпцях. Переглядів: 207 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|