Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Завдання до лабораторної роботи №3 для самостійного виконання

1. Створіть таблицю.

Заголовок
Дані, вирівняні по лівому краю комірки Дані, вирівняні по правому краю комірки
25% ширини таблиці 75% ширини таблиці

2. Створіть таблицю із 3-х рядків та 2-х стовпців. Задайте для неї колір фону (або фоновий малюнок) і подвійну рамку. У комірках таблиці розмістіть малюнки або тексти. Задайте відступ від границі комірки до її вмісту, рівний 10 пікселям, відстань між комірками зробіть рівною 3 пікселям. Таблицю “прижміть” до правого боку вікна броузера.

3. Створіть таблицю із 4-х рядків і 4-х стовпців. За допомогою атрибутів colspan та rowspan об¢єднайте окремі комірки. В об¢єднані комірки розмістіть текст або зображення так, щоб вони розміщувалися посередині комірки, по горизонталі і по вертикалі.

4. Створіть документ:

  Характеристики
Кількість студентів Якість успішності
Спеціальності Економічна кібернетика 80%
Прикладна математика 75%
Менеджмент 85%

5. За допомогою таблиці (без рамки) розмістіть текст у вікні броузера у дві колонки, над якими розміщений один спільний фрагмент.

Лабораторна робота №4

Списки

HTML підтримує нумеровані й марковані списки, що відкриваються відповідно тегами <OL>…</OL> та <UL>….</UL>. Опція COMPACT робить список більш компактним. Опція TYPE дозволяє вказати тип маркерів списку. Для нумерованого списку нумерація позначається латинськими буквами, римськими або арабськими цифрами. Для маркованого ― опція TYPE вказує вид маркера — circle, disc чи square. Опція START=¢¢число¢¢ нумерованого списку дозволяє почати нумерацію із цифри, відмінної від 1, а також від А. Окремі елементи списку заключаються у тег <LI>…</LI>. Для нумерованого списку можна змінити нумерацію, вказавши у тегові <LI> опцію VALUE=¢¢число¢¢. Для створення комбінованих списків теги нумерованих та маркованих списків можна вкладати один в один. Крім того, HTML підтримує список визначень, котрий містить почергові пари виду: “термін” — “його опис”. Список визначень починається з тега <DL>, термін виділяється тегом <DT>, а його опис – тегом <DD>.

Завдання 1. Створити HTML-документ, використовуючи списки.

<HTML>

<HEAD>

<TITLE> Навчальний файл HTML</TITLE>

<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1251">

</HEAD>

<BODY><H1>

<ol compact>

<li> Комп’ютери

<ul compact type="disc">

<li> Pentium Pro</li>

<li> Pentium MMX</li>

</ul>

</li>

<li> Принтери

<ul compact type="square">

<li> матричний </li>

<li> струйний </li>

<li> лазерний </li>

</ul>

</li>

</ol>

</H1>

</BODY>

</HTML>




Переглядів: 231

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.