Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Завдання та зміст звіту з лабораторної роботи

 

Виконайте завдання (варіант карти згідно з номером у журналі):

1. Зареєструвати растрове зображення з даними про координати точок прив'язки. Установити не менше трьох контрольних точок.

2. Визначити кількість і склад шарів карти (діалог управління шарами).

3. Створити таблиці та оцифрувати за растровим зображенням об'єкти цифрової карти з пошаровим їх розміщенням. Рекомендується дотримуватися таких правил: лінії поміщуються на окремий шар, області – на інший окремий шар а точки – на третій (відображення окремих створених шарів).

4. Перевірити топологічну коректність створення шарів і об'єктів карти. За необхідності виправити контури об'єктів (відобразити всі створені шари на карті і їх список у меню управлінням шарами).

 

1.8 Контрольні запитання та завдання

 

1. Назвіть основні компоненти геоінформаційних систем.

2. Назвіть основні функції цифрової карти.

3. Які основні етапи створення цифрових карт.

4. З якою метою виконується реєстрація растрових зображень? Опишіть процес реєстрації растрового зображення.

5. Що розуміється під похибкою реєстрації растрового зображення?

6. Назвіть основні види об'єктів, що використовуються для створення карт.

7. Чим відрізняється доступний шар від редагованого?

8. Опишіть процес зміни форми об'єкта.

9. Опишіть процес перенесення об'єкта з одного шару в іншій.

10. Чим проекція відрізняється від координатної системи?

11. Що таке растрове зображення?

12. Растрові зображення яких форматів можна використовувати в MapInfo?


РОБОТА З ВІКНАМИ І ТАБЛИЦЯМИ СПИСКІВ. СТВОРЕННЯ КАРТОГРАФІЧНОЇ ЛЕГЕНДИ ТА ЗВІТІВ

Мета роботи

 

Метою даної лабораторної роботи є:

– робота з таблицями списків у геоінформаційній системі MapInfo;

– набуття практичних навичок у створенні картографічної легенди в ГІС MapInfo;

– документування отриманих даних у ГІС MapInfo.

 




Переглядів: 255

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.