Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ ДЛЯ НАПИСАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ

1. Вимоги стандарту ISO в області бізнес-процесів банку.

2. SWOT-аналіз бізнес-процесів банку.

3. Управління якістю банківських послуг.

4. Аналіз матриці розподілу відповідальності у бізнес-процесах банку.

5. Аналіз причин-наслідків при аналізі бізнес-процесів банку.

6. Архітектура системи управління бізнес-процесами банку.

7. Бенчмаркінг бізнес-процесів банку.

8. Визначення бізнес-процесу, для якого буде формуватись опис та здійснюватись регламентація.

9. Визначення заходів щодо регламентації бізнес-процесу в банку.

10. Визначення трудомісткості бізнес-процесів у банку.

11. Вимоги стандарту ISO в області бізнес-процесів.

12. Забезпечення ефективного виконання бізнес-процесів.

13. Ідентифікація і виділення бізнес-процесів банку (побудова дерева бізнес-процесів).

14. Ранжування бізнес-процесів банку.

15. Інформаційне забезпечення управління бізнес-процесами в банку.

16. Контроль бізнес-процесів банку.

17. Критерії та правила аудиту бізнес-процесів банку.

18. Матриця менеджменту процесів банку

19. Мета та технологія реінжинірингу бізнес-процесів банку.

20. Методика оцінки якості банківської діяльності.

21. Методика оцінки якості банківської діяльності.

22. Методика оцінки якості банківських послуг.

23. Методика побудови ефективної системи регламентації бізнес-процесів банку.

24. Методика побудови системи менеджменту якості банку по стандартам ISO 9000.

25. Методичне забезпечення контролю бізнес-процесів банку.

26. Методичні підходи до побудови дерева бізнес-процесів банку.

27. Міжнародні стандарти застосування процесного підходу в управлінні.

28. Підходи до структуризації бізнес-процесів банку.

29. Нормативне забезпечення управління бізнес-процесами в банку.

30. Оперативне управління бізнес-процесами банку.

31. Організаційна структура і функції служби за описом і управлінню бізнес-процесами в банку.

32. Основні компоненти системи менеджменту якості в банку.

33. Основні нормативні документи з управління бізнес-процесами банку.

34. Основні поняття, принципи і значення системи менеджменту якості в банку.

35. Підходи до розробки допоміжних бізнес-моделей в банку.

36. Підходи до розробки ключових показників KPI та вимог до бізнес-процесів в банку.

37. Планування бізнес-процесів банку.

38. Планування та організація проекту з опису бізнес-процесів банку.

39. Порядок оформлення стандарту якості банківської діяльності.

40. Порядок оформлення стандарту якості банківських послуг.

41. Порядок розробки та застосування показників KPI.

42. Реінжиніринг бізнес-процесів як спосіб підвищення конкурентоспроможності банку.

43. Розподіл відповідальності в бізнес-процесах.

44. Правила призначення власників бізнес-процесів.

45. Розрахунок трудомісткості бізнес-процесів банку.

46. Розробка ключових показників KPI та якісних і кількісних вимог до бізнес-процесів банку.

47. Стандарт якості банківської діяльності. Основні положення та вимоги.

48. Стандарт якості обслуговування клієнтів у банку.

49. Структура і зміст бізнес-моделі банку.

50. Сутність процесного підходу до управління банком.

51. Сутність, мета та завдання системи управління бізнес-процесами в банку.

52. Технології планування бізнес-процесів у банку.

53. Технології динамічного аналізу бізнес-процесів банку.

54. Технології структурного аналізу бізнес-процесів у банку.

55. Формування дерева та моделей бізнес-процесів у банку.

56. Формування системи показників для оцінки ефективності бізнес-процесів банку.

57. Функціонально-вартісний аналіз (ФВА) бізнес-процесів банку.

58. Характеристика методів аналізу, що використовуються в управлінні бізнес-процесами банку.




Переглядів: 236

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.