Оскільки гільзи порівняно швидко спрацьовуються, то для збільшення строку їх служби у верхню частину запресовують короткі тонкостінні гільзи з кислотривкого чавуну.
Блок циліндрів V-подібного двигуна закривається зверху двома головками циліндрів з алюмінієвого сплаву.
У головці циліндрів розташовані камери згоряння, в якій є отвори з різьбою для свічок запалювання. Для охолодження камери згоряння передбачена спеціальна сорочка.
У двигунах з верхнім розташуванням клапанів на головці кріпляться деталі газорозподільного механізму, а в самій головці є впускні і випускні канали, що закінчуються вставними сідлами клапанів. Для створення герметичності між блоком циліндрів і головкою встановлюють металоасбестові прокладки, а головку до блоку кріплять за допомогою шпильок з гайками.
Переглядів: 144
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: