Обидві половинки нижньої головки шатуна з'єднують між собою за допомогою двох болтів, гайки яких зашплінтовують. щоб запобігти само-відкручуванню під час роботи двигуна. На стержні шатуна виштампований номер деталі, а на кришці - мітка. Номер і мітка завжди повинні бутті з одного боку.
Для зменшення тертя у головках шатуна до них підводиться мастило: до нижньої головки через канал у колінчастому валі, а до верхньої - через прорізь у ній. З нижньої головки шатуна мастило через отвір розбризкується на стінки циліндрів.
У У-подібних двигунах на одній шатунній шийці закріплюється по два шатуна. Для правильного їх складання з поршнями необхідно пам'ятати, що номери на шатунах правого ряду циліндрів повинні бути обернеш назад по ходу автомобіля, а у лівому ряду - вперед, тобто збігатися з написом на поршні.
Переглядів: 152
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: