Обертальний рух від колінчастого вала до розподільного передається за допомогою шестеренчастої передачі. На передній торець колінчастого вада насаджено стальну розподільну шестірню, а на передній кінець розподільного вала - чавунну розподільну шестірню. Шестірні від прокручування утримуються гайкою і мають косі зуб'я, які під час обертання вала спричиняють його осьове зміщення. Щоб цьому запобігти, під час роботи двигуна між шестернею і передньою опорною шийкою вала встановлюють фланець і прикріплюють його до передньої стінки блока циліндрів двома болтами ( Мал 3). Всередині фланця на носку вала встановлено дистанційне кільце, товщина якого трохи більша за товщину фланця, за рахунок чого досягають невеликого осьового зміщення розподільного вала.
Щоб забезпечити нормальний робочий процес у двигуні, діаметр шестірні розподільного вала виготовляють у два рази більшим, ніж діаметр шестірні колінчастого вала.
Клапани повинні відкриватися і закриватися в залежності від руху поршнів у циліндрі: наприклад, при такті випуску, коли поршень рухається від в.м.т. до н.м.т.,. впускний клапан повинен бути відкритий і т.п. Для того, щоб забезпечити таку залежність відкриття клапанів і руху поршня на шестірнях газорозподільного механізму, роблять спеціальні установочні позначки (мітки) : одну на зубі, а другу у виїмці шестірні. При складанні двигуна вони повинні суміститися ( Мал. 4).
Переглядів: 203
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: