Призначення штовхача полягає в передаванні зусилля від кулачка колінчастого вала на стержень клапана у двигуні.
Штовхачі двигуна виготовлені з чавуну або сталі у вигляді порожнистих стаканів, у внутрішній частиш яких с сферичні заглиблення для встановлення штанги. Штовхачі розташовані у спеціальних напрямних втулках блока циліндрів. Під час роботи двигуна штовхачі прокручуються навколо своїх осей, завдяки чому їх поверхня спрацьовується рівномірно. Прокручування штовхача досягається за рахунок опуклої поверхні його нижньої головки і скошеної поверхні кулачка розподільного вала.
Штанги розподільного механізму з верхнім розташуванням клапанів передають зусилля від штовхачів до коромисел. Виготовлені штанги з стальних трубок із стальними наконечниками. Торці наконечників штанг мають сферичні поверхні, якими вони упираються з одного боку в заглиблення штовхачів, і з другого - у заглиблення регулювальних гвинтів коромисел.
Коромисла передають зусилля від штанги до клапана. Виготовляються вони з якісної сталі. В коромисла запресову4ють бронзові втулки, якими вони посажені на пустотілу вісь.
Від поздовжнього переміщення коромисла удержуються за допомогою циліндричних пружин. Вісь коромисла закріплюють в стояках на головці блоку двигуна болтами. У .двигуні у плече коромисла вкручено регулювальний гвинт з контргайкою. Що опирається на сферичну поверхню штанги.
Переглядів: 1876
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: