Зовнішніми ознаками несправності газорозподільного механізму двигуна є: зменшення компресії, хлопки у впускному і випускному трубопроводах, падіння потужності двигуна і різкі металеві стуки.
Зменшення компресії, хлопки у випускному і впускному трубопроводах, а також падіння потужності двигуна можливі внаслідок незадовільного прилягання клапанів до гнізд. Це може бути в результаті відкладання нагару на клапанах і гніздах, утворення раковин на робочих поверхнях, жолоблення головки клапанів, поломки клапанних пружин, заїдання стержня клапана в напрямній втулці, а також внаслідок відсутності зазору між стержнем клапана і коромислом у двигунах з верхнім розташуванням клапанів.
Падіння потужності двигуна і різкі металеві стуки можливі внаслідок неповного відкривання клапанів. Основною причиною цієї несправності є великий тепловий зазор між стержнем клапана і коромислом.
Слід пам'ятати, що спрацювання шестерень розподільного і колінчастого валів, напрямних втулок клапанів і штовхачів, втулок і осей коромисел, зміщення розподільного вала понад норму також відносяться до несправностей газорозподільного механізму.
У двигунах ЗИЛ-130 можливе порушення роботи механізму повороту випускного клапана за рахунок заїдання кульок і пружин механізму повороту.
Для усунення несправностей газорозподільного механізму необхідно: видалити нагар за допомогою скребка, притерти клапани і сідла, що мають незначні пошкодження, поламані пружини замінити, а порушений зазор відновиш регулюванням. Спрацьовані втулки осей коромисел і опорні втулки розподільного вала замінити.
Переглядів: 4700
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: