Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Основні несправності газорозподільного механізму.

 

Зовнішніми ознаками несправності газорозподільного механізму двигуна є: зменшення компресії, хлопки у впускному і випускному трубопроводах, падіння потужності двигуна і різкі металеві стуки.

Зменшення компресії, хлопки у випускному і впускному трубопроводах, а також падіння потужності двигуна можливі внаслідок незадовільного прилягання клапанів до гнізд. Це може бути в результаті відкладання нагару на клапанах і гніздах, утворення раковин на робочих поверхнях, жолоблення головки клапанів, поломки клапанних пружин, заїдання стержня клапана в напрямній втулці, а також внаслідок відсутності зазору між стержнем клапана і коромислом у двигунах з верхнім розташуванням клапанів.

Падіння потужності двигуна і різкі металеві стуки можливі внаслідок неповного відкривання клапанів. Основною причиною цієї несправності є великий тепловий зазор між стержнем клапана і коромислом.

Слід пам'ятати, що спрацювання шестерень розподільного і колінчастого валів, напрямних втулок клапанів і штовхачів, втулок і осей коромисел, зміщення розподільного вала понад норму також відносяться до несправностей газорозподільного механізму.

У двигунах ЗИЛ-130 можливе порушення роботи механізму повороту випускного клапана за рахунок заїдання кульок і пружин механізму повороту.

Для усунення несправностей газорозподільного механізму необхідно: видалити нагар за допомогою скребка, притерти клапани і сідла, що мають незначні пошкодження, поламані пружини замінити, а порушений зазор відновиш регулюванням. Спрацьовані втулки осей коромисел і опорні втулки розподільного вала замінити.




Переглядів: 4700

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.