Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Основні несправності системи охолодження

 

Зовнішніми ознаками несправностей системи охолодження є перегрів і переохолодження двигуна. Слід пам'ятати, що перегріватися двигун може не лише внаслідок несправності системи охолодження, а й системи мащення і живлення. В системі охолодження двигуна можливий перегрів внаслідок недостатньої кількості охолодної рідини, пробуксовування або обриву паса вентилятора і водяного насоса, заїдання клапана термостата і жалюзі радіатора (у закритому положенні), великого шару накипу. Переохолодження двигуна виникає внаслідок заїдання клапана термостата і жалюзі у відкритому положенні, а також при відсутності утеплювальних чохлів взимку.

Недостатня кількість охолодної рідини можлива внаслідок витікання або википання. Витікання рідини відбувається через нещільності у з'єднаних шлангів і зливних кранів, тріщини в радіаторі і сорочці охолодження, при пошкодженні сальника водяного насоса, недостатньому підтягуванні головки блока циліндрів і пошкодженні прокладки головки циліндрів. Нещільності у з’єднаних шлангів усуваються підтягуванням хомутиків ( якщо різьба натяжного болта хомутика використати повністю, під знятий хомутик підкладають тонку металеву пластинку). Краники, які пропускають рідину, необхідно притерти, Для цього їх знімають з двигуна, розбирають, на робочу поверхню наносять притиральну пасту ( таку ж саму, як і для притирання клапанів газорозподільного механізму) і зворотно-поступальними рухами притирають до появлення матової смужки на всій робочій поверхні клапана. Тріщини в радіаторі усуваються паянням.

Ознакою пошкодження сальника водяного насоса є витікання охолодної рідини через контрольний отвір у корпусі насоса. При появі цієї несправності необхідно злити охолодну рідину, послабити пас вентилятора і зняти його, послабити хомутик і від'єднати гумовий шланг, а потім обережно, щоб не пошкодити прокладки, зняти водяний насос. Відкрутивши болт кріплення крильчатки, зняти її. Замінити пошкоджений гумовий манжет або спеціальну шайбу. Виконавши ці операції, скласти насос і поставити його на місце.

Пошкоджену прокладку головки циліндрів потрібно замінити.У двигуна ЗИЛ-130 шків вентилятора приводиться в дію двома пасами, натяг одного з них регулюють переміщенням генератора, а другого - переміщенням насоса гідравлічного підсилювача рульового керування.

Заїдання термостата у закритому положенні припиняє циркуляцію рідини через радіатор, що видно по перегріванню двигуна. При заїданні термостата у відкритому положенні відбувається переохолодження двигуна.

В обох випадках термостат необхідно перевірити, попередньо зливши рідину з системи охолодження і обережно зняти патрубок.

Для перевірки дії термостата його опускають у посудину з водою. Нагріваючи вод, стежать за клапаном термостата і термометром. Клапан повинен почати відкриватися при температурі 70°С і повністю відкритися при температурі 83-90°С. При огляді термостата необхідно звернути увагу на відсутність накипі і чистоту отвору у клапані* призначеного для пропускання повітря. Несправний термостат підлягає заміні.

Заїдання жалюзі можливе внаслідок недостатнього або несвоєчасного мащення його привода. Для усунення цієї несправності трос разом з оболонкою необхідно зняти, промити в гасі і, змастивши, поставити на місце.

 




Переглядів: 3251

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.