Для одержання багатої горючої суміші в карбюраторі встановлюється повітряна заслінка з автоматичним клапаном. У момент пуску двигуна повітряну заслінку прикривають з кабіни водія за допомогою троса. При цьому дросель автоматично трохи відкривається. При такому положенні заслінки і дроселя, незважаючи на малу швидкість обертання колінчастого вала, у змішувальній камері і під дроселем створюється велике розрідження і паливо інтенсивно витікає з головної дозуючої системи і системи холостого ходу. Повітря в необхідній кількості надходить через запобіжний клапан. До циліндрів надходить багата горюча суміш, і двигун легко приводиться в дію. Після пуску двигуна повітряну заслінку негайно відкривають. Якщо цього не зробити, то кількість повітря, що надходить через отвір запобіжного клапана.
Буде недостатньою для сталої роботи двигуна і він зупиниться. Відкривання повітряної заслінки в цьому випадку відбувається напівавтоматично.
Такі повітряні заслінки розташовуються на осі несиметрично, струмінь повітря тисне з більшою силою на більшу частину заслінки і частково відкриває її. Завдяки цьому кількість повітря в суміші збільшується і двигун не буде зупинятися.
Переглядів: 143
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: