МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Пошук літературних джерел
Одним з важливих етапів написання кваліфікаційної роботи спеціаліста, який забезпечує обґрунтованість результатів та їх достовірність є пошук та аналіз літературних джерел. Приступаючи до аналізу літературних джерел студенту необхідно обміркувати порядок пошуку і приступити до упорядкування картотеки (або списку) літературних джерела за обраною темою. Перегляду повинні бути піддані всі види джерел, зміст яких пов'язаний з темою кваліфікаційної роботи. До них можна віднести чинну законодавчу базу, наявну офіційну методичну базу, матеріали, опубліковані у фахових вітчизняних виданнях, монографіях, закордонних виданнях, рукописи звітів про науково-дослідні роботи, дисертації, депоновані рукописи, звіти спеціалістів про закордонні відрядження, матеріали закордонних фірм. Аналіз змісту літературних джерел.
Вивчення літератури за обраною темою доцільно починати з загальних робіт, щоб одержати уяву про основні питання, які стосуються обраної теми, а потім переходити до пошуку нового матеріалу. Вивчення наукових публікацій бажано проводити у наступній послідовності: - загальне ознайомлення з твором в цілому по його змісту; - швидкий перегляд всього змісту; - читання у порядку послідовності розташування матеріалу; - вибіркове читання певної частини твору; - конспектування матеріалу, який є цікавим з точки зору розробки обраної теми кваліфікаційної роботи; - критична оцінка законспектованого, його редагування і запис фрагменту тексту майбутньої кваліфікаційної роботи спеціаліста, в якому дається критичний аналіз літературного джерела, а також можливі шляхи удосконалення проаналізованих результатів досліджень. Одночасно з реєстрацією зібраного матеріалу повинне здійснюватися його групування, зіставлення, порівняння отриманих цифрових даних і т.п. При цьому особливу роль грає класифікація, без котрої є неможливими отримання обґрунтованих висновків. Класифікацію треба проводити протягом усього процесу вивчення матеріалу. Вона є однієї з центральних і істотних частин загальної методики виконання кваліфікаційної роботи спеціаліста.
Переглядів: 668 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|