Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Пошук літературних джерел

 

Одним з важливих етапів написання кваліфікаційної роботи спеціаліста, який забезпечує обґрунтованість результатів та їх достовірність є пошук та аналіз літературних джерел.

Приступаючи до аналізу літературних джерел студенту необхідно обміркувати порядок пошуку і приступити до упорядкування картотеки (або списку) літературних джерела за обраною темою.

Перегляду повинні бути піддані всі види джерел, зміст яких пов'язаний з темою кваліфікаційної роботи. До них можна віднести чинну законодавчу базу, наявну офіційну методичну базу, матеріали, опубліковані у фахових вітчизняних виданнях, монографіях, закордонних виданнях, рукописи звітів про науково-дослідні роботи, дисертації, депоновані рукописи, звіти спеціалістів про закордонні відрядження, матеріали закордонних фірм.

Аналіз змісту літературних джерел.

 

Вивчення літератури за обраною темою доцільно починати з загальних робіт, щоб одержати уяву про основні питання, які стосуються обраної теми, а потім переходити до пошуку нового матеріалу.

Вивчення наукових публікацій бажано проводити у наступній послідовності:

- загальне ознайомлення з твором в цілому по його змісту;

- швидкий перегляд всього змісту;

- читання у порядку послідовності розташування матеріалу;

- вибіркове читання певної частини твору;

- конспектування матеріалу, який є цікавим з точки зору розробки обраної теми кваліфікаційної роботи;

- критична оцінка законспектованого, його редагування і запис фрагменту тексту майбутньої кваліфікаційної роботи спеціаліста, в якому дається критичний аналіз літературного джерела, а також можливі шляхи удосконалення проаналізованих результатів досліджень.

Одночасно з реєстрацією зібраного матеріалу повинне здійснюватися його групування, зіставлення, порівняння отриманих цифрових даних і т.п. При цьому особливу роль грає класифікація, без котрої є неможливими отримання обґрунтованих висновків.

Класифікацію треба проводити протягом усього процесу вивчення матеріалу. Вона є однієї з центральних і істотних частин загальної методики виконання кваліфікаційної роботи спеціаліста.

 




Переглядів: 668

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.